Chì vantaghji ponu portà e targhette metalliche | WEIHUA

Attualmente, ci hè una larga varietà di prudutti di targhetta, frà i quali i prudutti metallichi sò u tipu di prudutti u più primurosu è pupulare. Si pò vede chì stu pruduttu di struttura in acciaio hà una varietà di effetti diversi. U primu ciò chì si pò vede hè chì hà un bonu prezzu. Dunque, se a ghjente custruisce tali prudutti, ponu spende menu soldi è gode di un forte vantaghju di prezzu. Hè ovviamente assai benefica per tutti, aiuta assai, funziona assai. Dopu, u fabbricante di targhetta metallica per Weihua di presentà a targhetta metallica in quali aspetti ponu purtà vantaghji.

Inoltre, e targhette metalliche anu una varietà di vantaghji d'usu.

U primu hè a so longa vita di serviziu, l'usu di l'acciaio inossidabile o di i prudutti in lega d'aluminiu di solitu pò esse adupratu per più di 30, 50 anni. Pò purtà un bon effettu di applicazione è hà una longa vita di serviziu. Questu pò ancu fà tuttu u pruduttu di più Di conseguenza, hè ampiamente adupratu in una varietà di ambienti diversi oghje.Perchè ùn importa micca in chì tippu d'ambiente, pò mantene u so propiu bonu effettu.

Un altru vantaghju di aduprà targhette metalliche hè chì u pruduttu pò esse creatu in dimensioni è forme più diverse. A ghjente pò più facilmente secondu e so esigenze attuali nantu à u pruduttu per un novu cuncepimentu o trasformazione, o in a trasformazione successiva, chì hè estremamente cunveniente. Hè un modu assai efficace per aiutà e persone è permettenu veramente à tutti di gode di i migliori risultati in queste zone è di avè una migliore esperienza. Lasciate chì tutti possanu avè una esperienza è un effetti soddisfacenti, portanu veramente un effettu efficace à e persone.

Allora chì sò i vantaghji è i svantaghji di vari segni metallichi?

Ci hè parechji tippi di materiali di segni metallici da sceglie. In vari campi, l'ambitu di applicazione diventa sempre più vastu. In quantu à a selezzione di materiale, duvemu prestà attenzione à l'ambiente è à e condizioni di l'usu di a selezzione di materiale. Dapoi chì i segni metallichi di diversi materiali anu vantaghji è svantaghji diversi, duvemu esse bravi à sceglie.

Eccu i vantaghji è i svantaghji di vari segni metallichi:

1. Segnu di lega d'aluminiu

L'aluminiu appartene à u metallu più liggeru, plasticità forte plasticità, faciule da macinà, tagliendu è l'operazione meccanica currispundente.In più, u logu in lega d'aluminiu hà un forte lustru metallicu, adattatu per a distribuzione di alcuni posti avanzati cum'è logu. Benintesa, micca solu, pò ancu esse adupratu in mobuli, decorazioni, vitture, operazioni è altri lochi chì devenu esse identificati.

Ma a marca d'aluminiu per via di e so caratteristiche anu ancu e difetti currispundenti, cum'è a durezza ùn hè micca alta, da una forte forza esterna, farà a so deformazione, è u puntu di fusione di l'aluminiu hè bassu, cusì a marca d'aluminiu morrerà rapidamente à alta temperatura.

Piastra 2.Stainless

Riguardu à a marca d'aluminiu, a marca d'acciaio inossidabile hà una forte rigidità è una forza più alta, in l'usu esternu darà spessu una forza esterna più grande, a marca d'acciaio inossidabile hà ancu assai varietà, diverse varietà di forza è plasticità sò diverse. U logò hè spessu adupratu in a targhetta di l'attrezzatura di i pruduttori di macchinari, perchè u targhette metalliche per l'attrezzatura pò esse sottumessu à alta temperatura quandu si corre, dunque u puntu di fusione elevatu di l'acciaiu inox serà utile.

I difetti di i segni in acciaio inossidabile: duvemu sapè chì l'acciaiu inox appartene ancu à u ferru, a so densità hè assai grande, perciò hà avutu u so pesu da tantu, chì hà causatu grandi inconvenienti à u dispositivu di trasportu.

3. Piattu di rame

A medaglia di bronzu stessa hà un culore d'oru o di bronzu, ghjè per quessa chì parechji fabbricanti ne anu bisognu.Cum'è MEDAGLIE, MEDAGLIE d'oru è artigianati anti-oru cunnessi è opere d'arte, in u prucessu di pruduzzione di segni, aduprà assai tecnulugia per trasfurmà a medaglia di bronzu, culore luminosu è cusì.

I difetti di i segni di ramu: pesu di medaglia di bronzu, cumplessu di prucessu di fabricazione è cusì.

U sopra hè u fornitore di targhetta metallica cullazione è liberazione, sè ùn capite micca, benvenutu à cunsultà a nostra E-mail: wh@chinamark.com.cn; Telefono: (0086) - 752-5319901

Ricerche relative à e targhette metalliche:


Tempu di posta: Mar-24-2021