Trè mudelli cumuni di targhette metalliche in alluminiu lucente | WEIHUA

L'alluminiu hè u materiale u più cumunemente adupratu trà tutti i generi di targhette metalliche, è u più cumunu hè a targhetta di u metallu di punta.

U prucessu di produzzione di targhetta d'aluminiu hè relativamente simplice, ma l'applicazione hè assai larga, applicabile principalmente à i veiculi (cume veiculi elettrichi, motociclette), stuvigli sanitarii, armarii, elettrodomestici, elettronica, macchinari è altri prudutti sopra.

Si pò dì chì a targhetta d'aluminiu hè avà a più usata di a signaletica.

Trè stili cumuni di prucessi di fabricazione di targhetta d'aluminiu lucente

1. Parolle d'argentu nantu à fondu neru:

U fondu (fondu) di u pruduttu hè neru (neru luminosu, neru mutu, ecc.), A carattere hè argentu luminosu, generalmente per mette in risaltu, mette in risaltu i disegni in twill, etc.

2. Parolle nere nant'à u latu d'argentu:

Stu tipu di targhetta hè ghjustu u cuntrariu di a targhetta d'argentu nantu à u fondu neru. U metudu nurmale di produzzione hè concavu in a tipografia. Dopu avè spruzzatu vernice nera in tuttu, u incisore sculpisce a vernice nantu à a superficia di a targhetta.

Benintesa, a superficia pò ancu stende l'elaborazione, a macchina di disegnu serà a superficie di a vernice di l'etichetta, infine fà u trattamentu di ossidazione, affinchì a marca possa esse più antiossidazione è sporcizia.

3. Parolla d'argentu nantu à u fondu d'argentu:

Generalmente, ci sò dui modi di trasfurmazione, parolla o mudellu superficie luminosa o messa in evidenza, sabbiatura di fondu.L'altra via hè l'altra manera.

Ci hè ancu trè modi per trattà l'effettu frosting:

1, a muffa colpisce a rena (cumunemente aduprata hè a muffa chì culpisce a rena) i segni morenu lampati fora, i segni stessi cù u fondu di a rena;

2. Sandblast, è dopu oxidize dopu spruzzo da sandblast machine (stu tipu ùn hè micca cumunimenti usatu è u costu di fabricazione hè altu);

3. Spruzzate a polvara d'argentu, spruzzatela è poi infornate in u fornu.

Quì sopra sò trè mudelli cumuni di targhette metalliche in alluminiu lucente; Spergu d'avè un certu aiutu per voi! Cum'è fabbricante di targhette metalliche, pudemu persunalizà a placca di logò in ottone, a placca di u logu in Aluminiu è u logu di a placca in Acciaio. Sì avete qualchì domanda, per piacè cuntattateci avà ~

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Jun-25-2020