Parechji stili cumuni di aluminium marca in alta definizione | WEIHUA

Frà i diversi materiali fatti in targhette metalliche persunalizate è segni di metallu, L'aluminiu hè u più adupratu, è u più cumunu hè a marca d'altu profilo. U prucessu di produzzione disegni d'aluminiuhè relativamente simplice, ma hè largamente adupratu, principalmente per i veiculi (cum'è veiculi elettrichi, motociclette), stuvigli sanitarii, armarii, elettrodomestici, elettronica, macchinari è altri prudutti. Si pò dì chì i segni in alluminiu è e targhette in alluminiu sò i segni più aduprati oghje.

https://www.cm905.com/aluminum-logometal-name-plateshole-punchingnameplate-for-bookcase-china-mark-products/

Parechji stili cumuni di prucessu di produzzione di e marche in alta definizione d'aluminiu:

1. Lettere d'argentu nantu à fondu neru. U fondu (fondu) di u pruduttu hè neru (neru luminosu, neru opaco, ecc.), È a fonte hè argentu luminosu. Generalmente, si tratta di trasfurmazioni lucenti, trasfurmazioni diagonali spazzolate lucide, ecc.

2. Lettere nere nantu à a superficia d'argentu. Stu tipu di marca hè ghjustu u cuntrariu di a marca in argentu à fondu neru. U metudu nurmale di produzzione hè di fà a caratteri cuncavi. Dopu avè spruzzatu vernice nera in tuttu, aduprate una macchina per incisione per scavà a vernice nantu à a superficia di u segnu. Benintesa, a superficie pò ancu esse tracciata. Aduprate una macchina di disegnu per tirà fora a vernice nantu à a superficia di u segnu, è infine fà un trattamentu di ossidazione, affinchì a marca sia più resistente à l'ossidazione è à a sporcizia.

3. Caratteri d'argentu nantu à un fondo d'argentu. Generalmente, ci sò dui metudi di trasfurmazione: parolle o mudelli brillanti o lucenti, è sabbiatura in fondu. L'altru modu hè u cuntrariu. Ci hè ancu parechje manere di trattà l'effettu frosting. U primu hè sabbiatura nantu à a muffa (u più cumunemente adupratu hè sabbia nantu à a mufra), u segnu hè stampatu à pressu, è u segnu stessu hà un fondu di rena; u secondu hè sabbiatura, chì hè spruzzatu da una macchina di sabbiatura. Fate u trattamentu di l'ossidazione (stu tipu ùn hè micca spessu adupratu, u costu di fabricazione); u terzu hè di spruzzà a polvara d'argentu è po di cocela in u fornu dopu a spruzzatura (stu tipu hè ancu più adupratu).

I stili cumuni di quì sopra segni d'aluminiu serà introduttu è spartutu da u fornitore di targhetta metallica persunalizataTecnulugia Weihua. Per piacè, fate attenzione à a nostra homepage https://www.cm905.com/ in u futuru. Avemu dinò persunalizà è sparte diverse persunalizazioni. Cunuscenza prufessiunale di targhette è di segni persunalizati.

Ricerche relative à u logu d'aluminiu:


Tempu di posta: Jul-16-2021