Vantaghji signaletica Metal è parechji metudi | WEIHUA

I vantaghji di placche di nome metalliche è parechji metudi, allora per i pruduttori di targhette metalliche di weihua per fà cunnosce.

I vantaghji di placche di nome metalliche

A piastra metallica hà assai materiali, altri materiali chì facenu u segnu di vulnerabilità, naturalmente, u tippu di caduta in terra è senza sensazione di metallo, u segnu di u Myanmar in u mudellu decorativu di plastica è u cuncepimentu sò soprattuttu di pittura, è u segnu di metallo di granu hè sculpitu up comunemente, pò dà à una persona un tipu di sintimu delicatu, a pittura pò ancu esse aduprata nantu à u segnu di metallo, benintesa, parente à i plastichi è altri materiali, a vernice spray metallica ùn hè micca faciule à cascà.

In a maiò parte di e situazioni d'usu sò generalmente cartelli metallichi, cartelli cummerciali, cartelli d'illuminazione, cartelli publichi ecc. I tag metallichi devenu ancu esse aduprati in queste zone, postu chì questi elementi ùn devenu micca esse fragili, o averanu un impattu seriu.

Trè metudi di placche nanme metalliche

1.Pittura Pittura metudu di gravure:

I segni di metallo di u metudu di incisione di film sò un metudu manuale di sequenza, relativamente simplice. Pò esse stampati in generale micca troppu delicati mudelli monocromi è testu.

Sistema di spruzzo generatu carta di film: aduprate carta di traccia appiccicà nantu à tavule piatte, a gomma cun penna à spazzola cumbinata 1 acqua (rapportu di vulume), benzina 1, rivestita uniformemente nantu à carta, spray vernice seccu seccu dopu 3-5 volte, ogni volta dopu pulverizazione, cù 40 ~ 50 gradi in asciugatura in fornu, spessore di u filmu di vernice spessore à 5 ~ 6 millimetri consigliabile, u rivestimentu deve esse luminosu, lisciu, senza bolle, senza macchie.

2. metudu di stampa di carta carbonica:

I segni di metallo di u metudu di stampa di carta à carbonu hè ancu un metudu più simplice di segnu metudu di incisione manuale. Tagliu di carta fotosensibile: a carta fotosensibile hè un mischju di spessore rivestitu di ossigenu umanu di carta di basa di bariu in carta di carbone, secondu e dimensioni di a figura tagliata bona riserva . 

3. metudu di fabbricazione di piatti fotosensibili:

I segni metallichi di serigrafia aduprati per stampà i requisiti di precisione di i piatti sò più alti, generalmente aduprendu trè tippi di metudi fotosensibili diretti, indiretti, diretti avanzati.

Quì sopra hè l'avantaghji di i segni metallichi è di parechji metudi, speru chì questu articulu sia utile per voi. Simu un fornitore di targhetta metallica da a Cina - weihua, per furnisce servizii prufessiunali, benvenutu à cunsultà!

Immagini per e targhette metalliche:


Tempu di posta: Jan-27-2021