Marcatura laser di targhette metalliche | WEIHUA

Cosa hè a trasfurmazione di targhetta metallica marcatura laser, Huizhou Weihua Technology Co., Ltd. pruduttori prufessiunali di targhetta metallica per spiigà per voi.

L'elaborazione di l'industria di a targhetta metallica aumenta cusì chì l'acquistu di una macchina di marcatura laser cù targhetta metallica di più in più clienti, è certi clienti in l'acquistu di una macchina di marcatura laser cù targhetta metallica, dumanderanu se u prublema di marcà targhetta metallica.

In fattu, Xiaobian serà fermamente capace di, a macchina di marcatura laser cù targhetta metallica ùn hè micca solu un risparmiu energeticu, ma dinò efficiente, chì hè a scelta migliore in u trattamentu di targhette metalliche. Ma l'effettu di i diversi tipi di macchina di marcatura hè diversu, allora chì mudellu di sceglie per a marcatura laser di targhetta metallica?

Prima, femu un ochju à ciò chì hè una targhetta di metallu. Targhetta di metallu dopu a macinazione, incisione, stampatura, pressofusione, incisione, stampa, galvanoplastia è altri prucessi di produzzione diversi prudutti prudutti, ampiamente aduprati in autoveiculi, cumunicazioni elettroniche, trasfurmazioni, Tubu in PVC è altri campi.

A produzzione di segnaletica metallica hè basata principalmente in acciaio inossidabile, rame, ferru, alluminiu, lega di zincu, titaniu è altre materie prime, i prudutti anu targhette, stemmi, cofre, MEDAGLIE, portachiavi, MEDAGLIE commemorative, monete commemorative, segni artigianali, tag è altri segni metallichi.

L'applicazione di a macchina di marcatura laser cù targhetta metallica hè bona per risolve u trattamentu cutidianu di una varietà di sfarenti mudelli è forme di targhetta metallica, cù caratteristiche di trasfurmazione à alta precisione è ad alta velocità.

Non solu risolve u prublema praticu, ma riduce ancu u costu di produzzione è crea un valore di prufittu più altu per i clienti. Oghje ghjornu, l'applicazione di a macchina di marcatura laser cù targhetta metallica ùn hè micca solu diventata una tendenza, ma diventerà ancu una dumanda.

Allora cumu pudemu sceglie una macchina di marcatura laser cù targhetta metallica cun prestazioni elevate? Lasciami fà una analisi.

1. Qualità di marcatura

E targhette metalliche sò materiali altamente riflettenti, e targhette metalliche ùn sò micca resistenti à alta temperatura, marcendu targhette metalliche in u prucessu di tendenza à frustà, dunque hè necessariu focalizassi nantu à u prucessu di cuntrollu, per uttene a qualità ideale di marcatura.

2. Velocità di marcatura

A velocità di marcatura deve ancu esse cuntrullata, a velocità di marcatura troppu rapida hè faciule da pruduce frusta, a velocità di marcatura troppu lenta farà chì a targhetta di u metallu si crepi, affettanu a qualità di a marcatura, dunque hè necessariu cuntrullà u prucessu.

3. Costi di pruduzzione

U costu di trasfurmazione di a macchina di marcatura laser hè assai bassu, assai più bassu di l'altra tecnulugia di marcatura.

Dunque, a macchina di marcatura laser cù targhetta metallica utilizza u laser per fà mezi additivi, è ùn ci hè micca forza di trasfurmazione trà a pezza di travagliu. Hà i vantaghji di nisun cuntattu, senza forza di tagliu è poca influenza termica, chì assicura a precisione originale di u pezzu di travagliu. In listessu tempu, u materiale hè adattabile à una vasta gamma di materiali, pò esse fattu nantu à una varietà di materiali nantu à a superficia di marchi assai fini è a durabilità hè assai bona.

Quì sopra hè u marcatu laser di trasfurmazioni di targhetta metallica.Semu un fornitore prufessiunale di targhetta metallica. Spergu chì st'articulu vi sia utile!

Immagini per e targhette metalliche

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Jan-08-2021