cumu si mette u logò di targhetta persunalizata in borsa | WEIHUA

Targa metallicaper e borse custituiscenu parechji articuli chì aiutanu à piglià bè cura di i vostri sacchetti è offrenu parechje misure protettive per elli. Queste targhette metalliche per i prudutti di borse sò simplificate cù tutte e misure necessarie è venenu cun l'assicuranza di qualità elevata da fornitori principali. A parte migliore di tutta a targhetta metallica per a selezzione di borse hè chì questi prudutti sò ecologichi è amichevuli à l'usu à tempu, chì li rendenu prudutti più venduti, chì sò sempre in alta dumanda. Ùn importa micca u pruduttu specificu chì cercate, li uttenite tutti da una sola destinazione. 

https://www.cm905.com/custom-metal-name-plates-round-cd-texture-nameplate-weihua-products/

I metudi di installazione di e targhette metalliche includenu principalmente:

(1) Cù i pedi: a muffa pò esse fatta secondu a lunghezza di u pede, u diametru di u pede è a distanza di centru necessaria da u cliente; Dopu à u casting di u segnu, u segnu stessu porterà i so propri chiodi di u pede, lunghezza normale di u pede 2-8mm. Alcune grandi marche ponu ancu fà 2-13mm. Ci hè parechje manere d'installà stu tippu di tag per u pede. A: Piegate u pede è fissallu à u fondu di u pannellu; B: Mette un clip à u pede; C: Alcune grandi e marche anu esigenze di pedi assai spesse. Pudete tuccà u to pede è avvitallu direttamente dopu à tuccà.

(2) A targhetta metallica in alluminiu ùn hà micca adesivu per i pedi: secondu e esigenze di i clienti, ponu esse applicati diversi adesivi, cum'è adesivu ordinariu, adesivo 3M, adesivo Desa, adesivo spugna; A maiò parte di i clienti utilizanu colla 3M. caccià da a carta direttamente dopu chì a pasta pò andà. Alcune, cum'è u sonu, sò nantu à a rete. Se a rete hè troppu grande, ùn hè micca adatta à aduprà un supportu adesivu, perchè u receptaculu di l'adesivo hè chjucu. Hè faciule da piglià it off.

(3) Foot stick back back cola: a maiò parte di questi clienti designanu: u pede hè adupratu per riparà u segnu ùn si move micca, a cola hè segnu fissu ùn cascarà micca, o una spezia di doppia funzione d'assicuranza.

(4) Punzonatura in fondu à u cartellu: stu tipu di mobuli hè principalmente adupratu per fissà u cartellu nantu à u pruduttu per mezu di unghie. Stu tipu di mobuli hè comunmente adupratu in l'industria, ma raramente adupratu in altre industrie, perchè i prudutti di certi clienti ùn ponu micca esse inchiodati.Cum'è: u ferru, pannelli d'aluminiu.

(5) Nisuna colla per u pede: dopu chì u cliente a ripiglia. Incolla l'installazione da te.

A fabbrica di targhette WEIHUA in Huizhou, Guangdong, Cina, hè stata focalizata nantu à a fabbricazione di targhette metalliche dapoi più di 20 anni, furnendu targhette metalliche, fabbricazione di targhette in lega d'aluminiu, fabbricazione di targhette in lega di zincu, fabbricazione di targhette in acciaio inox, fabbricazione di targhette di macchinari, benvenuti à cuntattà noi per cunsultazione.

https://www.cm905.com/custom-metal-nameplatessuitable-for-custom-speaker-nameplate-weihua-products/

 

 


Tempu di posta: Dic-12-2020