Cumu fà una piastra di logu metallicu | WEIHUA

Un picculu pezzu di targhetta in inox, apparentemente semplice, ma cuntene in realtà selezzione di materiale, selezzione di spessore, selezzione di prucessi, trasfurmazione di materiale, trasfurmazioni di prucessi, fonti è trasfurmazioni LOGO è altri aspetti.

Bisognu à aduprà tagliu, stampatura, goffratura, fucinatura, curvatura eccetera; Alcuni usanu ancu incisione, serigrafia, lucidatura, ossidazione anodica, incisione è altri prucessi; Si pò dì chì un picculu segnu hà guasgi cupertu a maiò parte di u prucessu di trasfurmazioni di segni in acciaio inox.

Materiale:

Ci sò vari materiali d'etichetta in acciaio inox, materiale d'acciaio inossidabile comunemente adupratu hè: 201, 202, 301, 304, 304L, 316, 316L, 310S, 410, 430, 439, ecc., U più comunemente adupratu hè l'acciaio inox 304 materiale.

Effettu di trattamentu di superficie:

Dopu hà dettu l'effettu di trattamentu di a superficia di l'etichetta in acciaio inox, ci hè generalmente effettu di specchiu, dumbeffect, effettu di sabbia, effettu di spazzolatura, effettu di maglia, effettu di sergiu, granu CD è altri effetti di trattamentu di superficie. Differenti effetti di trattamentu di superficia, a cumplessità di u prucessu hè ancu diversa.

U cuntenutu core di u segnu hè u mudellu è a fonte, a serigrafia hè avà una trasfurmazione cumuna di mudelli di testu, a durabilità hè megliu, ma serà più faciule da graffià è falà. Un modu megliu per mantene lu durevule hè di incalcallu in oliu. Dopu à l'incisione, i caratteri è i schemi si sentenu cuncavi è cunvechi, è culori differenti ponu esse riempiti.

Stallazione

Sicondu l'usu di diverse occasioni, anu ancu bisognu di sceglie diversi tipi di gomma o metudi di stallazione / rinforzu di saldatura cum'è viti, cume u segnu in cima di i mobuli cum'è u microonde, devenu sceglie resistenti à alta temperatura, durevule è più fermamente indietro colla, cusì aduprate in i segni esterni, sò più adatti per perforà per aduprà a vite per installà segni.

È infine, parlendu di prezzu,

u prezzu di u segnu varieghja assai per via di u sfarente materiale è spessore è di u prucessu

Dunque, quandu si facenu segni, hè megliu persunalizà e più adatte per i so scopi, in listessu tempu, più quantità, più prezzu favurevule.

Un apparentemente simplice etichetta in inox hè cusì trasfurmatu!

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Dic-17-2020