Cume distingue targhetta metallica | WEIHUA

A segnaletica metallica hè basata principalmente in rame, ferru, alluminiu, lega di zincu, lega di piombu-stagnu è altre materie prime, attraversu stampatura, pressofusione, incisione, stampa, smalti, smalti, smalti, vernici di cottura è altri prucessi; Cumu distingue i sfarenti targhette metalliche? U seguitu hè una comprensione dettagliata di u fabbricante di targhetta:

Targhetta cumuna di metallu:

Stampatura di a targhjetta

U materiale di stampatura di a targhjetta hè metallo, chì hà un forte sensu tridimensionale, è a superficia di a targhetta hè cunvessa è concava.

Stampà a targhetta deve aprire muffa, adatta per a produzione di massa. Ma a stampa di stampetta hà ancu i so svantaghji, cume u mudellu è u culore sò relativamente semplici, ùn ponu micca fà gradiente.

Alcune di e targhette stampatrici sò ancu cunnisciute cum'è targhette lucide, targhette in alluminiu lucente ecc.

Etichetta incisa

Uguale nantu à a piastra d'acciaio inossidabile nantu à u disegnu di un stratu resistente à a corrosione di inchiostru fotosensibile, è in quì sopra ponemu un pezzu di film negativu, aduprendu esposizione à luce ultravioletta, a parte trasparente di u film negativu serà dopu chì a luce uv reagisca è fotosensibile inchjostru, rivestimentu resistente à alkaline debule, nantu à a parte nera di u film negativu di a tinta fotosensibile negativu ùn hè micca resistente à a basa debule.

Dopu à avè cacciatu a pellicula di film, ammugliate a piastra d'acciaiu inox in a soluzione di carbonate di sodiu debolmente alcalina, u rivestimentu per a parte resistente debule-alcalina reagisce chimicamente cù a soluzione di carbonate di sodiu è si spegne, è u metalu in queste zone sarà espostu, è a placca in acciaio inox mostrerà un mudellu.Cun un stratu di film protettivu anticorrosione da u latu oppostu di questu, mette in a macchina di incisione, cù una erosione di soluzione di cloru ferru esposta à a superficia di a piastra d'acciaio inossidabile, u ioni di ferru ferru in soluzione di cloru ferru ossidazione rapida, sta parte attacca a piastra d'acciaio inossidabile, usamu a macro fotografia pò vede chjaramente chì a piastra d'acciaio inox di incisione parziale era falata.

Targhette incise, cume i piatti di l'utensili, i piatti di vendita è qualchì equipagiu cumpletu di a macchina, sò marcati cù segni di tintura di film adesivi concavi. U prucessu hè simplice, u costu hè bassu, u culore hè luminosu, è deve esse tingutu in parechji culori.

Piastra di stampa offset

A targhetta offset cù una forte espressione grafica, pò esse trasformata in una varietà di culori è livelli, culori brillanti, sole veloce, alta efficienza, adatta per a produzione di massa, si adatta à una varietà di trasfurmazioni di materiali, è pò esse cumminata cù una varietà di prucessi elettronichi prudutti industriali, pannellu di strumenti, calibrazione di strumenti, ecc.

Etichetta metallica (inclusa l'etichetta di u schermu metallicu)

Un monomeru cù un spessore di metallo di circa 0,05 MM.

Quì sopra si tratta di l'introduzione di targhetta metallica, simu un fabricatore prufessiunale di targhetta, benvenuta a vostra cunsultazione ~

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Aug-07-2020