quantu à cumprà metallu per i targhe di nome|WEIHUA

Parlendu di signage, quasi tutti sò familiarizati cun ella, è hè strettamente ligata à a nostra vita.

Cum'è i targhette di l'audio di l'auto, i loghi audio KTV, i tag TV, i segni di u frigorifero, i badges di u fornu, i segni di l'aria condizionata, i segni di l'urdinatore, ecc.

Ma cumu cumprà u metale per i targhe di nome si vulemu fà stu segnu noi stessi?

Cum'è un prufessiunalefabricatore di targhette, Avemu vi mustrarà quantu à sceglie u metallu dritta à fà un signu.

Per fà segni metallichi, ci sò generalmente questi materiali per sceglie:

Alliage d'aluminium

Vantaghji: pesu ligeru, bona duttilità, bona plasticità è machinability, forte conductività elettrica è termale, è resistenza à l'ossidazione, apparenza stylish è pulita, installazione faciule, altu spessore di piastra è bona flatness.Hè assai più prezzu di l'acciaio inox.

Inossidabile

Vantaghji: Ci hè una diffarenza trà brillanti è matte.Hà una bona resistenza à a corrosione è una alta durezza, è hà una forte capacità anti-ruggine.Hè spessu usatu in culori naturali per trasmette un temperamentu stylish è noble.U prezzu hè più caru di l'aluminiu.

acciaio laminatu à friddu

Vantaghji: forte plasticità è adesione di culore, faciule da curvarle, tagliate, saldate, lucidate, facili da processà, è ponu esse usatu per diverse forme.

Dopu à selezziunate u materiale, avete bisognu di cunfirmà l'effettu di a superficia di u segnu chì vulete, induve u segnu hè stallatu, quale hè a funzione, è ancu l'effettu di font è mudellu.

Se vulete fà una vittura più chjuca o un segnu audio in casa, allora hè più cunsigliatu di sceglie materiale d'aluminiu, è dopu aduprà anodizazione cù effettu spray o batch per fà u segnu.Perchè u materiale d'aluminiu hè ligeru, pò pruduce una varietà di effetti di culore diffirenti, è l'usu di fiori in batch hè più high-end.

S'ellu hè fattu di acciaio inox, prima di tuttu, u pesu serà relativamente pisanti, è l'effetti di a superficia chì ponu esse fatti sò relativamente chjuchi, à u più brushed, brillanti è altri effetti.Di sicuru, u più impurtante hè chì u costu serà relativamente altu.Dunque, in cuntrastu, l'imprese di l'auto seranu più inclinate à utilizà materiali di prezzu più bassu per fà signalazioni cù effetti simili.

È s'è vo vulete un più high-end, signu superficia assai liscia, hè cunsigliatu à aduprà signu nichel, fà electroforming, electroplating.O incisione in acciaio inox o prucessu di spazzola, i fonti di segnu pruduciutu in questu modu sò relativamente lisci, in particulare i segni di nichel electroformed, i fonti sò liscia cum'è specchi.

Di sicuru, ci sò parechje scelte per l'artighjanu è l'effetti di trattamentu di a superficia di i segni.Pudete riferite è sceglite l'effettu chì più vulete ottene u segnu.

Più, per piacè cunsultate noiproduttore di targhette in lineaper più suluzioni di segnu.Lasciamu, ui produttori di targhette, per furniscevi cunsiglii di signalizazione più prufessiunale.

Video

Semu quì per serve voi!

Piastre di logu di metallu persunalizati- Avemu artighjani sperimentati è furmati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità utilizendu tutti i tipi di finiture è materiali utilizati in l'imprese d'oghje. Avemu dinò venditori sapienti è utili chì aspettanu di risponde à qualsiasi quistione chì pudete avè. per aiutà à fà a megliu scelta per u vostrutarghetta metallica!


Tempu di Postu: Mar-04-2022