Forma è Classificazione Materiale Di A Segnaletica | WEIHUA

I segni sò assai cumuni in a nostra vita d'ogni ghjornu. Tuttavia, i segni ponu esse divisi in cartelli di legnu, cartelli di plastica è cartelli di metallo per via di i diversi materiali chì sò fatti. Allora cumu sò classificati i segni? Chì altra forma prende? Presentemu Weihua professionaltarghetta metallica produttori:

Classificazione materiale: 

1. Marca liscia: ci hè oliu nantu à a superficia di u ritrattu o di u cartulare, chì hè assai liscia.

2. Etichettatura di u cuntenutu di l'acidu acrilicu: aduprate u cuntenutu di l'acidu acrilicu cum'è materiale principale nantu à a superficia di u bordu.

3. Segni d'identificazione di materiali luminosi: aduprate segni d'identificazione di materiali luminosi (vale à dì, dicemu spessu luci di neone);

4. Segnu d'identificazione di placca elettro-ottica: aduprate LED o tubu luminosu per uttene un effettu di visualizazione monocromu o culore.

5. Segni d'identificazione di metallu: u materiale principale per aduprà i segni d'identificazione di metallu hè a tavula o u testu di i segni d'identificazione di metallu. Se ùn ci hè micca un pannellu apposta designatu, u trasportatore principale di i segni d'identificazione metallica serà adupratu.

Classificazione morfologica:

1. Verticale: tutta a prupurzione di a verticale hè più longa, generalmente usata cum'è logò in tuttu u pianu.

2. Pilastru di terra: segni orizontali, verticali è tridimensionali chì marcanu certe strutture fette in terra;

3. forma improvvisa: quattru fenomeni improvvisi apparsu nantu à u muru di u bastimentu, vale à dì, in più di u fondu di tutta a superficia prominente, o quandu ci sò dui lati di u muru, entrambi i lati sò usati cum'è segni di trasportu publicitariu, tali cum'è trè lati di u segnu inversu.

4. Tipu di tettu: si riferisce à l'installazione di una serie di strutture fissi nantu à u tettu di un edifiziu, è appende o incolla una lastra di cubu vivu o segnu illusoriu sopra. A forma di u segnu è a classificazione di u materiale sò influenzate da parechji fattori è pò esse sceltu secondu u so usu.

Quì sopra hè a forma di u segnu è di a classificazione materiale di u cuntenutu, speru di aiutavvi!

Operendu in 2017 in Huizhou City, Huizhou Weihua Technology Co., Ltd. chì hè stata fundata in u 1996. Avà pare esse una marca di punta in l'industria di u hardware domesticu. U nostru stabilimentu di 40.000 metri quadrati hà e capacità per soddisfà tutte e vostre targhette metalliche, estrusione in alluminiu, stampatura di precisione CNC, bisogni di taglio a pressa accoppiati a più opzioni di fabbricazione per pruduce soluzioni di prudutti di alta qualità.

Ricerche relative à e placche di loghi metallichi:


Tempu di posta: Feb-22-2021