Targhetta d'aluminiu è e so caratteristiche è campi d'applicazione sò introdutti | WEIHUA

In targhetta metallica i prudutti, a proporzione di targhetta d'aluminiu, circa à cuntà più di u 90% di a targhetta metallica, in più di mezzu seculu, fatta di placca d'aluminiu, hè stata durabile, a so ragione principale si trova in l'aluminiu a maiò parte anu effetti d'ornamentu, assai prucessu di decorazione di a superficia, pò esse applicatu nantu à l'aluminiu è u ghjocu, faciule d'ottene una rivolta di culori, una varietà di cumbinazione di stratu d'ornamentu avanzatu.D'altra parte, hè decisu da una serie di eccellenti proprietà di l'aluminiu.

https://www.cm905.com/personalized-metal-name-tagsdiamond-cutting-nameplate-weihua-products/

Caratteristiche di l'aluminiu: In più di e ragioni di sopra, e proprietà fisiche è chimiche di l'aluminiu sò coerenti cù i requisiti relativi à l'applicazione di a targhetta, seguitate avà a fabricatore di targhjette capisce.

Caratteristiche di a targhetta in alluminiu:

1. Pianu leggeru

A densità di l'aluminiu hè 2.702gNaN3, paragunatu à u ramu è l'aluminiu ne hè solu un terzu, a signaletica in alluminiu ùn aumenterà micca u pesu di l'attrezzatura, ma risparmierà dinò soldi.

2. Facile da trasfurmà

L'alluminiu hè duttile, faciule da tondà, è faciule da pressà per risponde à i bisogni di i prucessi speciali di signaletica.

3. Bona resistenza à a currusione

Un film d'ossidu duru è densu pò esse furmatu nantu à a superficia di l'aluminiu è e so leghe.

4. Bona resistenza à u clima

Film d'ossidu d'aluminiu, parechje sostanze ùn anu micca un effettu corrosivu annantu à ellu, in e zone industriali di l'ambiente duru è e zone costiere avranu una durabilità eccellente.

5. Nisun magnetisimu

Corpu non magneticu in alluminiu, i segni in alluminiu ùn pruduceranu micca interferenze esterne à l'attrezzatura.

6. Risorse abbundanti

E riserve d'aluminiu sò nutevuli, a pruduzzione annuale di prudutti d'aluminiu dopu à l'azzaru, per a seconda più grande pruduzzione metallica di u mondu.

https://www.cm905.com/name-plate-makersuitable-for-custom-company-nameplate-weihua-products/

Applicazione di a targhetta in alluminiu:

Hè statu ampiamente adupratu in l'ultimi anni à i segni di trafficu, l'elettronica, apparecchi elettrichi, macchinari è attrezzature, aria condizionata, televisione, display à cristalli liquidi, navigazione, automobile, parti di l'automobile è di a moto, ciclomotore elettricu, porta, porte di sicurezza, mobuli, cucina utensili è apparecchi, forniture per l'uffiziu, stuvigli sanitarii, acustica, sacchetti, accessori, tutti i generi di scatula di vinu, scatula di tè, imballu di torta di luna, scatula di rigalu, è altri prudutti Segnu LOGO.

Per amparà di più segni di metallu, incisa a targhetta, ecc., chjamate Weihua Technology. Avemu una squadra di sviluppu cummerciale di ingegneria di alta qualità, efficiente è innovativa chì pò risponde pienamente à i vostri bisogni.


Tempu di posta: Nov-14-2020