Induve pè ottene una piastra di nome metale prestu |WEIHUA

Ciò chì facemu u fabricatore di targhette in linea:

CustomTarghette metallicheper ogni occasione:

  • Segnu d'aluminiu / acciaio inox / nickel / ramu / zincu
  • Segni di Macchine Industriali
  • Segni di l'apparecchi domestici
  • Segnale audio di intrattenimentu
  • Segnaletica di vittura / motocicletta
  • Logo bottiglia di prufume

......

Perchè sceglie di utilizà usegni di metalludi Weihua Technologies?

U ciculu di produzzione di mostra di metallo più breve hè di 2-3 ghjorni, l'apertura di u moldu hè di 5-7 ghjorni, è u ciculu di consegna hè di 1-2 settimane.

Prima di fà un ordine, cuntattate l'affari per 5-10 campioni gratuiti per verificà a qualità di u segnu.

Ùn ci hè micca un ordine minimu di mostra, u nostru ordine minimu di mostra hè unu.A produzzione di massa MOQ pò accettà 500PCS.

A squadra di R & D di l'ingegneria prufessiunale pò selezziunà è formulà u pianu di produzzione di signale più adattatu secondu e vostre esigenze.

Una squadra di qualità seria è rispunsevuli impone rigorosamente i standard di qualità in cunfurmità cù u sistema di gestione di qualità per assicurà a qualità di i vostri segni.

10 000+ segni sò stati pruduciuti, è più di 20 anni di sperienza di produzzione ricca anu fattu più di 800 clienti à ricuperà per parechji anni.

Equipaghjamentu cumpletu di supportu di pruduzzione di signage è prucessu, a produzzione di signale pò esse cumpletata in tuttu u prucessu

Chì fattori deve esse cunsideratu quandu sceglite u signage ghjustu?

1. Material: 5052 aluminium / 1070 aluminium, etc.

2. Prucessu: stamping / forging / incisione / electroforming, etc.

3. Trattamentu di a superficia: serigrafia / filatu / anodizazione / mudellu CD, etc.

4. Adhesive: 3M467/3M468/3M5925/3M9495LE/3MDC2008 etc.

5. Ambiente di stallazione: interni / esterni (resistenza à u fretu / resistenza à alta temperatura / ruggine / corrosione, etc.)

Ricerca di segni d'aluminiu anodizzati di hardware, segni di stampa di stampanti d'aluminiu, segni di spazzolatura d'aluminiu, segni di bramosu di diamanti d'aluminiu, segni di mudellu di CD d'aluminiu, segni di incisione in acciaio inox, segni di trafilatura d'acciaio inossidabile, segni di iniezione di carburante in acciaio inox, segni di nichel elettroformatura è segni di rame elettroformatura , etc., Weihua Technologyproduttore di targhette metallichehè a vostra scelta bona.

Sapete più nantu à i prudutti WEIHUA

Semu quì per serve voi!

Piastre di logu di metallu persunalizati- Avemu artighjani sperimentati è furmati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità utilizendu tutti i tipi di finiture è materiali utilizati in l'imprese d'oghje. Avemu dinò venditori sapienti è utili chì aspettanu di risponde à qualsiasi quistione chì pudete avè. per aiutà à fà a megliu scelta per u vostrutarghetta metallica!


Tempu di Postu: Apr-07-2022