Chì ci hè a differenza trà u tubu di alluminiu senza saldatura è u tubu di alluminiu cumpressu di extrusione di die | WEIHUA

Chì ci hè a differenza trà u tubu di alluminiu senza saldatura è u tubu di alluminiu di extrusione cumbinatu? Segui a Cina fabricanti di estrusione d'aluminiu capisce:

A maiò parte di i tubi di alluminiu in u mercatu sò produtti da saldatura cunvinziunale cumminata è prucessu di estrusione, chì ùn ponu micca evità cumpletamente a linea di saldatura, soprattuttu dopu l'ossidazione, hè faciule d'avè una linea scura. In a produzzione di estrusione, barra tonda corta, alta temperatura è lenta u prucessu di estrusione di velocità deve esse aduttatu. In particulare, "trè temperature" devenu esse cuntrullate bè. A barra d'aluminiu, a canna di extrusione è a muffa devenu esse tenute pulite.

Macchina di estrusione di tubi di alluminiu attualmente aduprata cumpresu a scatula è u cilindru di estrusione, l'aluminiu riscaldatu da l'entrata per sprime, cumincià à travaglià u cilindru prumove i fasci di estrusione di alluminiu chì si movenu versu a mora di estrusione, u bloccu d'aluminiu hà una bona plastica sottu alta temperatura, quandu a temperatura di u bloccu d'aluminiu dopu a riduzzione U plasticu riduce dinò, sott'à l'influenza di a pressione è a velocità di l'estrusione Liang Yiding, u bloccu fittiziu hà prumuvutu u flussu di plastica d'aluminiu fora da u morsu di l'estrusione, per ottene a forma di sezione trasversale necessaria è a dimensione di u tubu d'aluminiu; In u prucessu di estrusione , in a zona di deformazione di l'estrusione d'aluminiu hè in un statu di pressione intensa, pò dà pienu ghjocu à a so plasticità, grande deformazione, a deformazione di l'estrusione pò migliurà l'organizazione di materiale metallicu in u stessu tempu, migliurà e so proprietà meccaniche, in particulare cù l'effettu di estrusione di alluminiu , i so prudutti di estrusione dopu à stancià l'invecchiamento, proprietà meccaniche longitudinali (extrusion directio n) hè assai più altu ch'è l'altru metudu di trasfurmazione per a produzzione di prudutti simili, a trasfurmazione di l'estrusione hà ancu assai flessibilità, solu bisognu di rimpiazzà a matrice di estrusione pò esse nantu à a stessa macchina per pruduce diverse forme, dimensioni è varietà di prudutti, è u cambiamentu di l'estrusione morisce una operazione faciule è cunveniente, pocu tempu, alta efficienza. Ma per alcuni di u doppiu stratu di u tubu d'aluminiu senza saldatura hè sempre un grande prublema. Per quessa, hè necessariu migliurà a situazione.

https://www.cm905.com/aluminum-extrusion-electronic-cigarette-case-products/

U tubu d'aluminiu senza saldatura hè generalmente l'usu di un metudu di estrusione perforatu, per via di u tubu d'aluminiu senza saldatura hà una piccula gravità specifica, faciule da trattà, forza meccanica, è altre caratteristiche, in realtà, i requisiti di u prucessu di produzione di tubi d'aluminiu senza saldatura sò più stretti, più fini .

Tuttavia, alcuni prublemi devenu esse attenti à a fabbricazione, in modo da pruduce tubi di alluminiu senza saldatura cù una bona qualità. Di seguito cun voi per sparte u prucessu di cuntrollu di l'aluminiu senza saldatura bisogna à fà attenzione à i prublemi è qualchì esperienza pratica riesciuta.

Grandi tubi in alluminiu senza saldatura sò generalmente furmati da estrusione à caldu, è poi trasformati cù successive efficienze. Tubi picculi, senza saldatura ponu esse estrusi à caldu o allungati à fretu è poi trattati cù un trattamentu di efficienza successiva.

L'idratatu d'alumina pruduttu in u prucessu di un tubu d'aluminiu senza saldatura necessita di una estrusione cuntinua.Per prevene fori di sabbia nantu à u tubu d'aluminiu senza saldatura, a verga rotonda di alluminiu per l'estrusione ùn averà micca crepe rotolanti; Ùn deve micca esse conservatu in un ambiente umidu, u cuntenutu di idrossidu di sodiu in a soluzione di pulizia in circa 30% hè adeguatu, per cuntrullà strettamente u cuntenutu di iioni di alluminiu in a soluzione di pulizia.

https://www.cm905.com/extruded-aluminum-enclosures-electronicssamsung-outer-case-products/

Quì sopra si tratta di: tubu di alluminiu senza saldatura è tubu di alluminiu di extrusione cumpressu cumbinatu quale hè a differenza trà l'introduzione, spergu chì ti piacerà ~ circà Estrusione d'aluminiu di China, vene à a tecnulugia China ~


Tempu di posta: Sep-14-2020