Chì detagli anu da esse furniti per a persunalizazione di i segni?

(1) Dimensioni

Per fà una segnu, u più basicu hè di furnisce una forma dettagliata (rettangulare, circulare, quadrata o ovale, ecc.), Dimensioni precise è tolleranze ragiunevuli. Solu in questu modu u pruduttu pò esse persunalizatu.

https://www.cm905.com/name-plate-makersuitable-for-custom-company-nameplate-weihua-products/

(2) Cuncepimentu

Cù e dimensioni currispundenti, pudete cuncepisce i segni chì i clienti volenu basendu nantu à i culori è i mudelli furniti da i clienti. Ùn ci hè micca solu un inseme di cuncepimentu di prugrammi, ma ancu basatu nantu à a vostra propria esperienza di travagliu è e tendenze di u mercatu di l'industria, è basatu annantu à a vostra propria comprensione curretta di l'imaginazione è di i clienti. Progettà è fabricà al di là di e norme classiche per furnisce à i clienti soluzioni fattibili.

(3) Selezzione di materie prime

I segni d'identificazione ponu esse divisi in parechji tippi di materie prime. Rispuntendu à i segni d'identificazione esterni, a selezzione di materie prime hè limitata. Alcuni posti sò aperti è l'ambiente hè duru. Ùn pudete micca aduprà acrilicu, PVC, ecc., Chì sò belli ma fragili. Insegne in acciaio inox o in alluminiu cù e caratteristiche di resistenza à a corrosione, resistenza à alta temperatura, è resistenza à l'acqua devianu esse aduprate; certi segni esterni anu un gran numeru di veiculi è ghjente di ghjente, dunque i segni ùn devenu micca esse troppu acuti o acuti; i segni interni ponu esse largamente selezziunati. Ci hè ancu opzioni più fattibili.

https://www.cm905.com/custom-metal-nameplate-high-end-aluminum-nameplate-weihua-products/

(4) Cumunicazione puntuale trà u prughjettu è u cliente

In parechji casi, i segni è altre soluzioni di cuncepimentu furnite da i clienti ùn sò micca necessariamente i migliori, i migliori è i più adatti. Parechje volte, alcuni clienti ùn sanu micca assai nantu à i dettagli di a persunalizazione di i segni, allora sta volta hè u megliu modu di u cuncettore di u prughjettu per mostrà si. U cuncepitore di u prughjettu duveria avè una bona comprensione di u pruduttu è di u prucedimentu attuale di u produttu, dunque quandu u pianu di u cliente ùn hè micca abbastanza ragionevule o qualchì difettu apparirà dopu chì u pianu di u cliente sia operatu, u cuncepitore di u prughjettu hè incaricatu di furnisce à u cliente u megliu pianu per a selezzione è decisione da u cliente.


Tempu di posta: Nov-11-2020