Chì sò i Stili di Vendita Calda Di Targhette In Acciaio Inox | WEIHUA

L'acciaiu inossidabile hè fora in vari tipi è gradi per l'usu polivalente finu da u cummerciale à l'industria. Targhette in acciaio inoxsò cunnisciuti per a so eccellente resistenza à l'abrasione, chimica è termica. L'acciaiu inossidabile ùn hè micca solu forte, resistente è resistente à i graffi, ma offre ancu un apparenza dettagliata insuperabile chì si distingue in ogni applicazione.

Sti metalli sò spessu fatti in parechje forme di pruduttu in particulare cum'è piatti di reputazione da u targhetta in inox u fabbricante hà supportatu i desideri di a ghjente.

Ci sò dui stili populari di targhette in acciaio inox incise.

Caratteristiche di u collu di targhetta in acciaio inox

L'acciaiu inox hè un metallu assai resistente, chì li permette di suppurtà l'usura di l'attività di tutti i ghjorni, chì altrimente pò dannà un anellu. U metallu duru resiste à i graffi è à a currusione grazia à un stratu invisibile di cromu chì impedisce l'ossidazione; questu face un maravigliu metallu di scelta per i ghjuvelli di u corpu.

Processu persunalizatu di targhette in acciaio inox

Illuminazione chimica

Per schjarisce è brusgià e nostre targhette in acciaio inox, Cubbison offre un prucessu di schiarimentu chimicu chì elimina l'ossidi è i contaminanti chì si ponu accumminà durante u prucessu di fabricazione. Per aghjunghje una lucentezza impressiunante à e vostre targhette, adupremu un numeru di prucessi diversi chì utteneranu l'aspettu perfettu chì site in cerca.

Laminatu

Per aghjunghje quellu livellu in più di bellezza à una targhetta in acciaio inox, pudemu stampà a vostra infurmazione nantu à un materiale di poliestere poi laminata à u metallu.

Machining

Per a maggior parte di i spessori di metalli offremu servizii di lavorazione cum'è bordura è furmatura di rotuli. Se avete bisognu di un aspettu speciale à a targhetta, pudemu furnisce una varietà di opzioni. Inoltre, attraversu a rotulazione, a piastra pò esse curvata per adattassi precisamente à superfici tonde cume tubi o colonne.

Tagliu laser

E forme intricate è i disegni speciali ùn sò micca currispondenti per i nostri taglierini laser.
Quì sopra hè a targhetta in acciaio inox dui tippi di stile di vendita calda.Dopu avè lettu, ti piace ancu a targhetta di metallu in acciaio inox? Benvenutu à cunsultà! Semu un fornitore di targhetta da a Cina - Huizhou Weihua Technology Co., Ltd.Cliccate quì per.

Ricerche relative à e targhette in acciaio inox:


Tempu di posta: Mar-09-2021