Chì sò i vantaghji funziunali è l'USI di e targhette d'aluminiu | WEIHUA

In targhetta metallica i prudutti, a proporzione di pannelli d'aluminiu, circa à cuntà più di u 90% di i segni metallichi, in più di mezzu seculu, fatti di pannelli d'aluminiu, hè stata durabile, a so ragione principale si trova in l'aluminiu a maiò parte anu effetti d'ornamentu, assai prucessu di decorazione di a superficia, pò esse applicatu nantu à l'aluminiu è u ghjocu, faciule d'ottene una rivolta di culori, una varietà di cumbinazione di stratu d'ornamentu avanzatu.D'altra parte, hè decisu da una serie di eccellenti proprietà di l'aluminiu.

Chì sò l'USI di a targhetta d'aluminiu?

I pannelli d'aluminiu di l'ultimi anni sò stati ampiamente aduprati in l'elettronica, apparecchi elettrichi, macchinari è attrezzature, aria condizionata, televisione, display à cristalli liquidi, navigazione, automobili, parti di automobile è di moto, ciclomotore elettricu, porta, porte di sicurezza, mobuli, utensili da cucina è elettrodomestici, forniture d'uffiziu, stuvigli sanitarii, acustica, sacchetti, accessori, tutti i generi di scatula di vinu, scatula di tè, imballu di torta di luna, scatula di rigalu, è altri prudutti LOGO segnu.

Funzioni di targhette in alluminiu:

1. A signaletica d'aluminiu hà a funzione di marcà, guidà è avvistà, in particulare a funzione di riflessione di notte è di ricordu luminosu.

Per esempiu: guida di segnaletica stradale, indicazione di segnu di pavimentu, indicazione di nome di strada, custruzzioni è avvisu di segnu di periculu cunnessu, ecc., Principalmente per mezu di trasmissione di testu, trasmissione di mudelli è trasmissione di marchi, hè simbolica, direzzione, avvertimentu, indicativu è altre funzioni.

2. Cumunicazione di l'imaghjini di marca: U LOGO simbulizeghja u valore unicu di ogni impresa è pruduttu, è u segnu d'aluminiu pò stabilisce l'immagine di u pruduttu attraversu a cumunicazione di varie informazioni.

Targhette d'aluminiu Vantaghji:

E caratteristiche di l'aluminiu: in più di e ragioni sopra elencate, e proprietà fisiche è chimiche di l'aluminiu è l'applicazione di esigenze relative à a segnaletica coincidenu, avà l'introduzione hè a seguente.

1. A densità di l'aluminiu chjaru hè 2.702gNaN3, cumparatu cù u ramu è l'aluminiu hè solu un terzu di questu, a signaletica in alluminiu ùn aumenterà micca u pesu di l'equipaggiu, ma ancu risparmià i costi.

2. Facile à trattà a ductilità di l'aluminiu bè, faciule da tondera, ma ancu faciule da pressà furmendu, pò risponde à i bisogni di u prucessu speciale di signaletica.

3. Una bona resistenza à a currusione pò generà film d'ossidu duru è densu nantu à a superficia di l'aluminiu è a so lega.

4. U filmu d'ossidu d'aluminiu hà una bona resistenza à u clima, è parechje sostanze ùn anu micca effettu di currusione annantu. Avarà ancu una durabilità eccellente quandu hè adupratu in l'ambiente duru di e zone industriali è di e zone costiere.

5 nisun corpu magneticu in alluminiu magneticu, i segni in alluminiu ùn pruduceranu micca interferenze esterne à u strumentu è l'attrezzatura.

6. Risorse abbundanti d'aluminiu riservanu assai prudutti d'aluminiu dopu à a pruduzzione annuale di l'acciaiu, a seconda più grande pruduzzione metallica di u mondu.

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Aug-14-2020