Quali sò i prublemi cumuni in u cuncepimentu di targhette metalliche persunalizate | WEIHUA

U cuncettu di cuncepimentu di targhetta metallica persunalizata hè u primu travagliu dopu à chì u fabbricante abbia firmatu l'accordu di cooperazione cù u cliente. U cuncettu di cuncepimentu di targhetta metallica persunalizata scientifica, ragiunevule, à a moda, standard è standardizatu pò arricchisce l'imagine di marca di a cumpagnia è di l'impresa, ma dinò pò lascià chì e persone vicine à l'impresa possanu vede a fortezza spirituale di u logu. Dopu, u fabbricante di targhetta metallica vi dice chì in u cuncettu di cuncepimentu di placche di nome metalliche persunalizate, à chì fà casu.

u cuncettu di cuncepimentu di targhetta metallica persunalizata, duvemu attentu à i seguenti aspetti:

Custom metal name badges

Badge di nome metalliche persunalizate

1. L'impattu visuale deve esse pigliatu in contu quandu si cuncepisce a targhetta metallica persunalizata.

U scopu finale di a cuncezzione di targhette metalliche persunalizate hè per a cumunicazione visuale è a diffusione di l'infurmazioni. Dunque, u cuncettu di impattu visuale è e prestazioni principali devenu esse presi in considerazione prima in a ri-selezzione di i materiali. Per esempiu u legname, u materiale in pietra rappresenta naturale è stile simplice, tavulu di plastica di yakeli, vetru induritu, alluminiu, PVC pò sprime marea moderna, à a moda, stile di cuncepimentu novu.

2. A razionalità deve esse ancu presa in contu quandu si selezziunanu e materie prime. 

Ci hè qualchì impattu visuale di materie prime hè assai bonu, ma a custruzzione vera hè difficiule da installà, struttura cumplessa, dunque si deve basà nantu à a situazione di u situ di a fortezza spirituale immubiliare, una selezzione scientifica è ragiunevule di u segnu di materie prime.

3. A targhetta di metallu persunalizata pò esse usata sia in interni sia fora.

Perchè u so ambiente di applicazione ùn hè micca uguale, in u cuncettu di cuncepimentu duverebbe ancu attente à a diversa situazione geografica causata da u clima, umidità, differenza di temperatura è altri elementi diversi. In l'applicazione esterna, a resistenza à l'invecchiamento materiale è a tecnulugia devenu esse cumpletamente cunsideratu.

custom aluminum nameplate

Targhetta d'aluminiu persunalizata

4. A lunghezza d'usu deve esse ancu prestata una attenzione particulare durante a cuncezzione di cuncepimentu.

U tempu d'applicazione di i segni temporanei hè cortu, è e materie prime ordinarie ponu risponde à i bisogni.Per esempiu, u logò di u locu di mostra è di u magazinu hè applicatu solu per un certu periodu di tempu. L'applicazione di e materie prime ordinarie pò ancu riduce i costi è micca sprecà. Applicazione à longu andà di materiale di carta d'identificazione quandu avete bisognu di fà attenzione à a vita di serviziu di l'applicazione di materie prime. È di tene contu di l'usu di una lunga u tempu ùn hè micca faciule da dannighjà, ma ancu assicuratevi di assicurà l'usura, per assicurà chì l'effettu di l'applicazione tardiva ùn sia micca faciule da deteriorà.

5. I costi di serviziu è di manutenzione in u periodu più tardu di u forte mentale devenu esse presi in contu è ancu a vita di serviziu.

Non solu per riduce u costu per i clienti, ma ancu per a so futura considerazione post-vendita. Se per via di l'idea di cuncepimentu, a selezzione di materiale hè impropria, resultendu in manutenzioni frequenti in u periodu più tardu. À u cuntrariu, aumenta u pesu di i dui lati, chì ùn vale a perdita.

Se vulete sapè più nantu à e targhette metalliche persunalizate, cercate "cm905.com«, Simu un fornitore di targhetta metallica da a China, benvenutu à cunsultà ci!


Tempu di posta: Apr-20-2021