Chì sò i vantaghji è i svantaghji di a targhetta in acciaio inox | WEIHUA

Un segnu in acciaio inossidabile, cum'è u nome indica, hè fattu di acciaio inossidabile cum'è materiale, per corrosione, pressofusione o stampa è altri metudi, nantu à a produzzione di u logu. Attualmente, a maiò parte di i segni in acciaio inox sò fatti di anti -processu di currusione, cù belli mudelli, linee chjare, prufundità muderata, fondu pianu, pienu culore, disegnu uniforme, culore di superficia cunsistenti è altre caratteristiche. produttori di targhette in acciaio inox dite nantu à a cunniscenza pertinente di l'acciaio inoxidable famosa marca.

L'acciaiu inossidabile hè un tipu di materiale speciale, a so tecnulugia di trasfurmazione hè assai più cumplicata di u rame, di a piastra d'aluminiu, ma hà una bona atmosfera è una resistenza à a corrosione media à l'acqua, è dopu a corrosione, a lucidatura, u trasfurmazioni di fili ponu uttene un bellu effettu d'ornamentu, dunque a currusione elettrochimica, a currusione di l'azzaru inossidabile hè u modu u più veloce hè ancu chjamata corrosione elettrochimica.

Caratteristiche di a placca in acciaio inox:

1. i segni in acciaio inossidabile anu struttura metallica 

Segni 2.stainless inossidabile ùn ruggine, longa vita serviziu

3.I segni in acciaio inossidabile anu una superficie disegnata è luminosa

U pesu di a piastra 4.stainless hè leggeru

5. L'acciaiu inossidabile segna un forte sensu di gravità

6. I segni in acciaio inox anu un sensu di alta qualità

A targhetta in acciaio inox di vantaghji:

i caratteri in acciaio inox anu una struttura metallica; E parolle in acciaio inox anu un sensu di altu livellu; E parolle in acciaio inox sò più leggere; Parole in acciaio inox più solenni; E parolle in acciaio inox anu un sensu tridimensionale più forte; Disegnu di parolle in acciaio inox è differenza di superficie luminosa; Parolle in acciaio inox arbitrariamente ingrossate; E parolle in acciaio inox sò generalmente aduprate per a signaletica di l'impresa, u muru LOGO, a publicità esterna.

Principalmente cumpostu di acciaiu inossidabile è d'acciaiu resistente à l'acidi, in breve, l'acciaio inossidabile pò resistere à a corrosione atmosferica, l'acciaiu resistente à l'acidu pò resistere à a corrosione chimica, l'acciaiu resistente à l'acidu hè u cumpunente principale di l'acciaio inox. In generale, u cuntenutu di più di U 12% di l'acciaiu hà e caratteristiche di l'acciaiu inox.

Ci ponu esse difetti è alcune sostanze chì influenzanu a superficie durante u prucessu di fabbricazione, cume polvere, polvere di ferru flottante o polvere contenente di ferru, culore di temperamentu caldu è altri strati di ossidu, macchie di ruggine, macine di bavature, macchie di arcu di saldatura, schizzi di saldatura, flussu , difetti di saldatura, macchie d'oliu, legante residuale è vernice, gessi è marcature, ecc.

E targhette in inox di svantaghji:

A maiò parte di questi sò dovuti à ignurà i so effetti dannosi è à ùn fà casu à elli o micca fà un bon travagliu. Ma sò potenzialmente dannosi per a pellicula di ossidu protettivu. Una volta chì a pellicula protettiva hè danneggiata, diluita o altrimenti alterata, l'acciaiu inossidabile inizia per corrode sottu à ella. A currusione di solitu ùn copre micca tutta a superficia, ma copre u difettu è u so circondu. In generale, a corrosione lucale hè una corrosione pitturina o di cucitura, tramindui chì si sviluppanu à prufundità è larghezza, ma a maiò parte di a superficia ùn hè micca erosu.

Quellu sopra hè organizatu è liberatu da i fornitori di targhette in acciaio inox. Se ùn capite micca, pudete cercà "cm905.com", benvenuti à cunsultà ci!

Ricerche relative à e targhette in acciaio inox:


Tempu di posta: Apr-13-2021