U prucessu di trattamentu di a superficia di a targhetta metallica hè introduttu | MARCA CINA

Targhetta metallicahè un pruduttu ampiamente adupratu in vari campi di a sucietà muderna. Tuttavia, parechji travagliadori chì sò solu impegnati in a fabbricazione di targhette metalliche ùn cunnoscenu micca a cunniscenza di a fabbricazione di targhette metalliche. Per esempiu, cumu trattà cù a superficia di a targhetta metallica quandu si face a targhetta metallica?

Prucessu di trattamentu di a superficia di a targhetta metale:

01. Pulizia ultrasonica

L'onda ultrasonica in l'azione di cavitazione liquida, azzione di accelerazione è azzione di entrata diretta nantu à u liquidu è di a terra azzione diretta, indiretta, affinchì u stratu di terra sia spargugliatu, emulsificatu, spugliatu per uttene u scopu di pulizia.

02, iniezione di carburante

Spray vernice nantu à a superficia di u pruduttu è l'aria secca naturale.

03, vernice chì cotte

Nantu à u primer di u sustratu, finisce, ogni vernice, sò inviati à a sala di cottura à temperatura senza polvere, in cottura.

04, spraying

A vernice o a polvara hè attaccata à a superficia di u pezzu da travagliu da pressione o forza elettrostatica, in modu chì u pezzu di travagliu abbia un effettu anticorrosivu è decorativu.

05, galvanoplastia

Placcatura di metallo o altri materiali insolubili per fà l'anodu, per fà u catodu di travagliu di placcatura, a catione di metallo di placcatura in a superficie di u pezzu di travagliu di placcatura hè ridutta per formà un rivestimentu.Per eliminà l'interferenza di altri cationi, è fà u rivestimentu uniforme , fermu, hà bisognu di cuntene suluzione di catione di metalli di revestimentu suluzione di galvanoplastia, per mantene a concentrazione di catione di metallo di rivestimentu invariata.

U scopu di a galvanoplastia hè di cambià e pruprietà di a superficia o di e dimensioni di u sustratu revestendu u metalu annantu à ellu. L'elettrovestitura pò arricchisce a resistenza à a corrosione di u metallu (u metallu di rivestimentu hè principalmente metallo resistente à a corrosione), aumentà a durezza, impedisce l'usura, migliurà a conducibilità elettrica, a lubrificazione , resistenza à u calore, è bella superficia.

E targhette metalliche sò aduprate sempre di più in vari campi di a sucietà muderna, è ampiamente aduprati in i campi di prudutti elettronichi, apparecchi domestici, macchinari è prudutti civili.

A produzzione di targhetta metallica hè basata principalmente in rame, ferru, alluminiu, lega di zincu, titaniu, acciaio inossidabile è altre materie prime, attraversu stampatura, pressofusione, incisione, stampa, vernice, galvanizazione è altri prucessi.

cunclusione

In fatti, ci sò parechji metudi di trattamentu di superficia per fabbricazione di targhetta metallica, È quessi quì sopra sò e tecniche di trasfurmazione di a targhetta di u nome più cumunimenti usate è più semplici. Intantu, spergu chì i cuntenuti sopra ponu aiutà.

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Jul-20-2020