Insignia fotosensibile, incisa in acciaio inox | WEIHUA

Chì sò i principali processi tecnologichi di e targhette in acciaio inox? À chì duvemu fà casu à a pruduzzione? Seguitemu u fabbricante di targhetta persunalizata - Weihua per capisce:

1. Processu tecnologicu di a targhetta in acciaio inox:

Pretrattamentu di placche in acciaio inox - serigrafia imaging luce resistenza à a corrosione inchiostru galvanoplastia - pre-asciugatura - esposizione - sviluppu - ritoccu - post essiccazione - corrosione chimica o elettrochimica - film posteriore - riempimentu di vernice - film protettivu - furmatu.

2. Cunsiglii di funziunamentu per a targhjetta in acciaio inox:

(1) A serigrafia di a maghjina di a luce à l'inchiostru resistente à a corrosione hè un prucessu impurtante.Ajustamentu di viscosità di l'inchjostru, mischjatu, staticu, tecnulugia di stampa in relazione à l'effettu di esposizione à l'inchiostru è a resistenza à a currusione.L'inchiostru hè troppu magru, l'esposizione, u sviluppu, l'inchiostru diventerà più magru , cusì serà menu resistente à a currusione interna, dopu à a ritirata di a dispusizione di u filmu parerà irregulare o pitting mesh; L'inchiostru hè troppu spessu, per pre-asciugà, esposizione, sviluppu, rivisione, film è altri prucessi per aumentà u caricu di travagliu, resultendu in assai rifiuti, ma influenzanu ancu a qualità di a produzzione di segni.

(2) a produzzione di film cù alta trasparenza film making film, cunsidereghja se prughjetti grafichi è testu nantu à u colpu di u spessore dopu l'esposizione, u sviluppu, l'incisione dopu una tendenza ligeramente più fina, questu ferà difficiule di riempie dopu travagli di vernice, in ùn influenzanu micca a dispusizione generale di l'effettu sottu a premessa di pò esse in modo adeguatu filmerà grafiche è colpi di testu in grassettu un pocu, facenu e correzioni necessarie.

(3) Percepzione è sviluppu d'inchiostru: sceglite l'attrezzatura di esposizione adatta, hè preferita a fonte di luce à mercuriu ad alta pressione è lampada alogena metallica, misuratore di energia luminosa uv o scala di gradiente di luce per misurà l'energia di esposizione.

(4) l'incisione, l'incisione di a piastra d'acciaio inossidabile pò esse aduprata leggera, alta concentrazione di FeCI liquid liquid incisione, a proporzione adatta trà 38 à 42 gradi baume.

L'incisione hè un prucessu chjave. A concentrazione, a temperatura è u tempu di a soluzione d'incisione si afectanu l'una à l'altra è influenzanu a prufundità di l'incisione nantu à u layout. A relazione trà elli deve esse bè coordinata per assicurà chì a grafica di layout è u testu sianu pieni è cumpleti dopu à l'incisione.

(5) Riempimentu di vernice: i segni in acciaio inox incisi ponu esse pieni di vari culori dopu a neutralizazione da l'inchiostru è l'acidu nitru diluitu è ​​l'asciugatura.

Quì sopra si tratta di a produzzione di targhetta in acciaio inox fotosensibile, incisa, spergu chì ti piacerà; Truvà un fabricatore di targhetta persunalizata per WEIHUA.

Immagini per a targhetta in acciaio inox


Tempu di posta: Jan-04-2021