Proprietà di a targhetta metallica è Scopu di Applicazione | WEIHUA

Targhetta metallica hè un nome generale di prudutti di targhetta metallica, principalmente rame, ferru, alluminiu, lega di zincu, titaniu, nichel, acciaio inossidabile cum'è materie prime, attraversu stampatura, pressofusione, incisione, stampa, vernice, incisione, disegnu di filu di alta lucentezza, trasfurmazioni galvanoplastia è altri prucessi prudutti.

Ciò chì seguita hè un fornitore di targhetta prufessiunale per presentà parechji segni di metallu pruprietà è l'ambitu di applicazione:

Insegne di alluminiu cù una bellezza eccellente:

L'alluminiu hà una ductilità eccellente, chì favurisce u prucessu di furmazione. U metudu di produzzione hè diversu, faciule da culurisce, u stile hè riccu è culuritu. Applicabile à mobuli, porte è Windows, apparecchi elettrichi, elettrodomestici, apparecchiature meccaniche, casi di computer, elettronichi cumpunenti, cartone decorativu è assai altri campi.

Segnaletica in rame decorativa:

Cù u stile anticu, stile classicu, di alta qualità è stabile, di lussu è di gustu unicu, cù e so caratteristiche eccezziunali di antichità.Utilizatu per mobuli di moganu di alta qualità, porte di sicurezza, mobuli antichi è altri prudutti.

A struttura di metallo in piastra d'acciaio inox hè bona:

Bellu aspettu, culore uniforme, durabilità eccellente.Trasformazione generalmente anticorrosiva o di stampa, adatta per segni esterni, segni dipartimentali, struzzioni, MEDAGLIE, segni autorizati, scatule meccaniche è elettriche, apparecchiature meccaniche, forniture hotele, armarii di cucina, stuvigli sanitari, stuvigli sanitari è altri prudutti.

Alte proprietà meccaniche di i segni in lega di zincu:

Pò murtificà una varietà di castings cumplessi à pareti fini cù una bona prestazione di galvanoplastia è prestazioni di temperatura nurmale.Usatu per LOGO di bagaglii è accessori decorativi, accessori auto, accessori di bagnu, industria di porte, mobuli, apparecchi elettrichi, etc.

Segni di nickel, cunnisciuti ancu cum'è etichette metalliche:

Eccellente prestazione di trasfurmazione è eccellente effettu decorativu.Hè carattarizata da nubiltà, brillantezza, moda, tecnulugia unica, altu cuntenutu tecnicu, faciule da usà.Utilizatu per telefuninu mobile, apparecchiature, elettrodomestici, cassa, schermu di visualizazione, audio, cassa di imballu, cintura fibbia, Strumenti Musicali è altri prudutti.

Quì quì sopra sò e pruprietà è u duminiu di applicazione di a targhetta metallica, speru di aiutavvi in ​​una certa misura. Simu un fabricatore di targhette da a Cina - tecnulugia weihua, benvenuta à cunsultà!

Ricerche relative à a targhetta metalica ptfe:


Tempu di posta: Mar-02-2021