Design di a targhetta metallica un elementu impurtante di l'arte | WEIHUA

Pigliate per capisce l'elementi impurtanti di targhetta metallica persunalizata arte di cuncepimentu per a Cina

L'ecunumia è u prucessu di i prudutti di targhetta metallica, a scelta di i materiali hè strettamente ligata, a cuncezzione di i prudutti deve esse determinata da e cundizioni materiali è u prucessu esistenti, lascendu a prima basa materiale è e cundizioni di prucessu, sprecheranu assai manodopera è risorse materiali .

U cuncettore deve capisce u prucessu di trasfurmazione, chì hè unu di l'elementi più impurtanti per assicurà chì a cuncezzione di u pruduttu risponde à a pussibilità di trasfurmazione.

L'arte di u cuncepimentu di i segni include u cuncepimentu di mudellazione, u cuncepimentu di culore, u cuncepimentu nominale è a cuncezzione di prucessi.

U cuncepimentu di mudellazione deve esse coordinatu è bellu, a proporzione sia di a scienza sia di l'ecunumia, a mudellazione di a proporzione deve esse faciule da accettà da e persone, è a so trasfurmazione, u cuncepimentu di culore deve esse in accordu cù e prestazioni di u pruduttu, nantu à a basa di una coordinazione ragionevuli, focalizatu, in a cuncezzione nominale, u cuncepimentu deve avè caratteristiche, a scrittura deve dà chjaru è bellu, in accordu cù l'abitudine di e persone.

Huizhou Weihua Technology Co., Ltd. hè un fabricatore prufessiunale di targhette metalliche. Benvenuti à cunsultà.

Infurmazione di l'imaghjini targhetta metallica:


Tempu di posta: Jan-20-2021