Cumu pulisce a targhetta in acciaio inox |WEIHUA

A lucidatura si riferisce à l'usu di cera di lucidatura, rota di canapa, rota di nylon, rota di tela, rota di ventu, rota di tela di filu è altri strumenti di lucidatura è particelle abrasive o altri media di lucidatura per mudificà a superficia di u travagliu per riduce a rugosità di a superficia di u travagliu. per ottene brillanti , Un metudu di trasfurmazioni decoru per a superficia plana.Stu prucessu pò ancu migliurà a resistenza à a corrosione è l'effettu di splendore di l'acciaio inox.

Allora, chì sò i metudi di lucidatura di l'acciaio inossidabile cumunimenti usati per i nostricumpagnia di u nomeèi produttori di targhette metalliche?

Eccu i nostri sette metudi di lucidatura più cumuni:

1 Lucidatura meccanica:

Utilizendu sta tecnulugia, a rugosità di a superficia di Ra0.008μm pò esse ottenuta, chì hè u più altu trà parechji metudi di lucidatura.

2 Lucidatura chimica:

U vantaghju principali di stu metudu hè chì ùn hè micca bisognu di equipaggiu cumplessu, pò pulisce i pezzi di travagliu cù forme cumplessi, è pò pulisce parechji pezzi à u stessu tempu, cù alta efficienza.A rugosità di a superficia ottenuta hè generalmente di parechji 10 μm, chì hè u più comunmente utilizatu trà i sette tipi di lucidatura.

3 Lucidatura elettrolitica:

Pò eliminà l'influenza di a reazione catodica, è l'effettu hè megliu.À u listessu tempu, pò aumentà a resistenza à a corrosione di l'acciaio inossidabile, migliurà a precisione di diversi strumenti di misurazione, è abbellisce i bisogni di ogni ghjornu di metalli è l'artisanat, etc. Hè adattatu per l'azzaru, l'aluminiu, u ramu, u nichel è altri prudutti.Lucidatura di lega.

4 Pulitura ultrasonica:

A forza macroscòpica di u prucessu ultrasonicu hè chjuca, è ùn pruvucarà micca a deformazione di u travagliu.

5 Lucidatura fluida:

lavorazione a getto abrasivo, lavorazione a getto liquido, rettifica idrodinamica, ecc.

6. Magnetic grinding and polishing:

Stu metudu hà una alta efficienza di trasfurmazioni, una bona qualità, un cuntrollu faciule di e cundizioni di trasfurmazioni è boni cundizioni di travagliu.A rugosità di a superficia pò ghjunghje à Ra0.1μm.

7. Pulitura meccanica chimica:

pò ottene rugosità di a superficia da nanometru à livellu atomicu.Inoltre, l'effettu di specchiu lucidatu hà una luminosità alta, senza difetti è una bona flatness.

Sicondu i so diversi gradi di lucidatura, pò esse divisu in i seguenti gradi di tubi di lucidatura in acciaio inox:

1. Livellu di luminosità

I rilevatori di luminosità generale sò divisi in 2K, 5K, 8K, 10K, 12 effetti di superficia.U più altu u livellu, u megliu l'effettu di a superficia è u prezzu più altu.

Sicondu u metudu di ispezione visuale, a luminosità di a superficia di u tubu lucidatu in acciaio inox hè divisa in 5 gradi:

Grade 1: Ci hè un film d'ossidu biancu nantu à a superficia, senza luminosità;

Livellu 2: Ligeramente luminoso, u contornu ùn si pò vede chjaramente;

Livellu 3: A luminosità hè megliu, u contornu pò esse vistu;

Grade 4: A superficia hè luminosa, è u contornu pò esse vistu chjaramente (equivalente à a qualità di a superficia di lucidatura elettrochimica);

Livellu 5: Luminosità cum'è un specchiu.

L'acciaio inossidabile hè ancu largamente utilizatu per via di a so alta resistenza à a corrosione è di e proprietà decorative, in particulare in l'apparecchi medichi, l'apparecchi di l'industria alimentaria, a tavola, l'apparecchi di cucina, etc. Hè statu popularizatu è prumossu.

Sè site interessatu in questi è vulete sapè di piùcumu pulisce a targhetta, cumu pulisce i numeri di casa di metallo, Cumu brilla una targa di nome di metalloèCumu pulisce u metallu incisu, Per piacè verificate u nostru situ ufficiale per sapè di più, o cunsultate u nostru staffu di vendita direttamente.

Semu quì per serve voi!

Piastre di logu di metallu persunalizati- Avemu artighjani sperimentati è furmati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità utilizendu tutti i tipi di finiture è materiali utilizati in l'imprese d'oghje. Avemu dinò venditori sapienti è utili chì aspettanu di risponde à qualsiasi quistione chì pudete avè. per aiutà à fà a megliu scelta per u vostrutarghetta metallica!


Tempu di Postu: Apr-07-2022