quantu à fà targhetti persunalizati|WEIHUA

Persunalizatu significa su misura per i clienti individuali.L'usutarghettahè un segnu apposta fattu secondu e esigenze di un cliente individuale / individuale / indipindente, è u segnu appartene solu è utilizatu da stu cliente.

Parlendu di segni persunalizati, simua i produttori di targhette metalliche cù una sperienza assai ricca in questa industria.Avemu 27 anni di sperienza di fabricazione in questa industria, persunalizà più di 10,000+ segni di hardware per 800+ clienti.Frà elli, a marca signage conta per u 97,8%, è l'altri marchi di niche cuntenenu u 2,2%.We'reun assai putente è affidabilecumpagnia di u nome.

È ciò chì facemu u megliu hè a segnaletica d'aluminiu persunalizata è a segnaletica in acciaio inox.

Quì ci focalizemucumu fà un persunalizatuinossidabiletarghette.

U primu hè a selezzione di materiali.Cù una tale varietà di materiali in acciaio inox, hè particularmente impurtante di sceglie una marcaloguchì vi cunvene.A qualità di a selezzione di materiale implica direttamente a qualità sussegwenti di u segnu è s'ellu hè bella in l'apparenza o micca.

I fogli d'acciaio inossidabile cumunimenti usati sò divisi in dui tipi: 201 è 304

L'acciaio inox 201 hà una certa resistenza à l'acidu è l'alkali, è hà i vantaghji di senza bolle è senza pinholes in lucidatura.Hè principarmenti utilizatu per varii pipi decorativi, pipi industriali è certi prudutti allungati.

304 inossidabile, resistenza à alta temperatura di 800 ℃, hà una bona resistenza à a corrosione è un bonu rendimentu di furmazione, assai adattatu per i caratteri Seiko, i segni / marche di boutique high-end, etc., pò esse usatu fora di più di 10 anni.

Per quessa, a maiò parte di l'imprese preferiscenu aduprà l'acciaio inox 304 per fà a so machinaloghiè l'equipaggiusegni, vitturatarghettas, casatags, uffiziubadges è altri segni.A superficia di u segnu fattu di stu acciaio inox hè liscia cum'è un specchiu, chì hè assai atmosfericu è bellu.

U sicondu hè i bisogni di u prucessu.In generale, l'acciaio inox brushed è l'acciaio inox brillanti ponu esse fatti.

L'acciaio inossidabile spazzolatu hè divisu in parechji effetti di superficia cum'è granu di filu drittu, mudellu di neve è granu di nylon.Stu tipu d'acciaio inox hè più resistente à l'usura cà l'acciaio inox brillanti, è pare più high-end.

L'acciaio inox brillanti significa solu chì l'acciaio inox hè assai brillanti, in generaleusu6K, o 8Kmateriale, salvu altrui clienti dumandanuesigenze più altu ghjunghjeranu à 12K.

Infine, selezziunate i requisiti di prucessu adattati:

Spazzolaprucessu

SuperficiespazzolaU trattamentu hè un metudu di trattamentu di a superficia chì forma linee nantu à a superficia di a pezza di u travagliu grinding u pruduttu, chì hà un effettu decoru.UspazzolaU trattamentu pò fà chì a superficia metallica ottene un lustre metallicu senza specchiu.

Prucessu di incisione

U prucessu di incisione hè aduprata per corrode a superficia di a foglia di metallu cù pozioni chimichi per furmà una texture cù un sensu cuncavu è cunvessu.

Prucessu di galvanica

Prucessu di Electroplating L'electroplating hè u prucessu di plating una fina capa di altri metalli o leghe nantu à alcune superfici metalliche utilizendu u principiu di l'elettrolisi.L'electroplating pò rinfurzà a resistenza di corrosione di metalli, migliurà a conduttività elettrica, a lubricità, a resistenza à u calore è l'estetica di a superficia.

Dunque, sebisognu di fàsegnu incisu in acciaio inox, itvuluntàdeve passà per una piastra d'acciaio inossidabile → sgrassamentu → lavatu à l'acqua → secca → serigrafia → secca → immersione in acqua → modellu di incisione lavatu di foglia → deinking → lucidatura → lavaggio d'acqua → colorazione → trattamentu indurimentu → prucessu di sigillatura → Inspeccione sti prucessi per compie u segnu manifattura.

Ricerche relative à u logo d'aluminiu:

Video


Tempu di Postu: Mar-04-2022