Cumu fà una targhetta metallica | WEIHUA

Pigliemu un segnu d'aluminiu da un cliente straneru cum'è esempiu per mustrà vi cumu fà un alluminiu targhetta metallica.

Passu 1:

Tagliate u materiale, tagliate un grande fogliu di materiale d'aluminiu in una certa proporzione di a dimensione di u pruduttu per l'usu.

Passu 2:

Lavatu, ammugliate e materie prime in acqua sgrassante cù una bona proporzione per 25 minuti, poi metteteli in acqua pulita per rimuovere l'oliu è u grassu, è infine metteteli in un fornu à 180 ° è infornate per 5 minuti finu chì l'acqua sia secca.

Passu 3:

Stampa bianca, installate u schermu 120T nantu à a macchina di serigrafia automatica depurata, aduprate una rota elettrostatica per rimuovere a polvere superficiale, è poi aduprate oliu biancu 4002 di hardware per stampà biancu, dopu chì a stampa hè finita, mette u pruduttu nantu à u fornu di u tunnel à infornà è infornà Dopu à u fornu, mette lu in u fornu à 180 ° è infornà per 15 minuti

Passu 4:

Stampa rossa, i passi sò simili à u terzu passu, eccettu chì u culore di l'inchiostru hè cambiatu in rossu.

Passu 5:

Stampa turchina, i passi sò simili à u terzu passu, eccettu chì u culore di l'inchiostru hè cambiatu in turchinu.

Passu 6:

Stampa nera, i passi sò simili à u terzu passu, eccettu chì u culore di l'inchiostru hè cambiatu in neru.

Passu 7:

Infornate, mette u pruduttu in un fornu à 180 ° è infornate per 30 minuti. Dopu chì a cottura hè finita, selezziunate à casu uni pochi di prudutti per fà 50 giri di test MEK per prevene a perdita di inchiostru durante u prucessu di stampatura.

Passu 8:

Applica u film, installa u film protettivu 80A nantu à a macchina laminatrice, mette u pruduttu dopu avè passatu a griglia di metil etilchetone 100 nantu à a macchina laminatrice per assicurà chì u film ùn si piega, è l'operatore esegue Divide.

Passu 9:

Perforazione, debugging a punzonatrice per posizionà automaticamente è punch, l'operatore verifica u posizionamentu di u foru per assicurà chì a deviazione di u foru ùn sia più grande di 0,05 mm.

Passu 10:

Stampendu a goffratura, mette u pruduttu pianu in un pugnu 25T per stampà, l'altezza di goffratura hè secondu u disegnu.

Ultimu passu:

Ispezzione cumpleta + imballu

Infine, u segnu di alluminiu hardware hè compiu.

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Dic-25-2020