How to fà stampà in u prucessu di gravure | WEIHUA

Oghje ghjornu, pudemu vede e targhette di u pruduttu è l'etichette di l'articuli in parechji posti. Per esempiu:targhette miccaniche, segni di metallu persunalizati nantu à i sacchetti, porticelli metallichi persunalizatinantu à e porte, ste targhette metalliche persunalizate chì sò aduprate in fotocamere, digitali, audio, ecc., chì anu u scopu di mette in risaltu i prudutti, visualizà i prudutti è guidà a ghjente. Cusì simu solu ciò chì avemu vistu, è forse ùn averemu micca pensatu à alcuni di i prucessi di sti segni di metallu persunalizati è targhette metalliche. Oghje, u fornitore di targhetta metallica persunalizata di a China Weihua Technology sparterà brevemente cun voi a tecnulugia di stampatura di u gravure.

https://www.cm905.com/custom-decorative-metal-signsnameplate-for-electronic-furnace-china-mark-products/

Pudemu generalmente capisce chì u prucessu di incisione hè una estensione di u prucessu di stampatura è pò rimpiazzà u prublema di produzzione di u pruduttu chì u prucessu di stampatura ùn pò micca risolve. U Stamping comporterà prublemi di muffa, è a maiò parte di i stampi di stamping sò relativamente costosi. Una volta chì a muffa hè determinata, se vulete cambialla torna, duvete apre dinò a muffa, chì pò facilmente causà rifiuti di muffa è riduce a produzzione. efficacità.

Tuttavia, u prucessu di incisione in macchina risolve i prublemi chì u prucessu di stampatura ùn pò micca risolve, cum'è: a muffa pò esse rimpiazzata è cuncepita in ogni mumentu, è u costu hè bassu. L'arbitraria è a cuntrullabilità di i cambiamenti sò stati assai aumentati. Dà à i cuncettori un spaziu più largu. In listessu tempu, aiuta ancu u prucessu di stamping per risolve u prublema di stamping è curling. Tuttavia, u prucessu di gravure ùn hè micca veru. Spessu bisognu à esse cumbinatu cù stampà per ghjucà megliu e so caratteristiche.

Cumu faci u stampatu u prucessu di incisione?
Allora cumu u gravure face stampà?
Generalmente, hè abbinatu à stampà dopu à l'incisione. Vale à dì, l'acquaforte pò esse cuncepita in punti currispondenti di pusizione di stampatura di stampi secondu a stampetta. Per esempiu, a furmazione è a curvatura di i fori di pusizionamentu ponu esse trattati inseme durante l'incisione. Ci hè ancu alcuni prublemi di stampatura in continuu, è i prudutti di incisione ponu ancu esse posizionati in stu modu. Questu risolve u prublema di cooperà cù stampà dopu à l'incisione. I dui prucessi si cumplementanu! Si cumplementanu trà di elli è sò largamente aduprati in u mercatu.

https://www.cm905.com/silver-name-platenameplate-with-black-fonts-on-sliver-background-weihua-products/

Per u cuntenutu di l'articulu, selezziunemu solu i punti chjave. Cum'è prufessiunalefabbrica persunalizata di targhetta metallica, avemu sempre furnitu à l'utilizatori segni persunalizati di alta qualità, prudutti di targhetta metallica è servizii di serviziu post-vendita cunnessi. Per piacè fate attenzione à a nostra homepagehttps://www.cm905.com/, persunalizemu è spartimu dinò cunniscenze prufessiunali nantu à e varie targhette persunalizate è segni persunalizati.

Ricerche relative à u logu d'aluminiu:


Tempu di posta: Jul-16-2021