Cumu sò fatti etichetta di metallo di trasferimentu termicu | WEIHUA

U rolu di i segni in a vita di tutti hè assai tamantu, l'ordine nurmale di a vita dipende da i segni da fà, quì sottu, fabbricanti di etichette metalliche persunalizate a vi dicu, unu di i prucessi di pruduzzione di placche di metallu trasmissione di calore segni metallichi.

Processu di produzione di segni metallici di etichetta di metallo à trasferimentu di calore

Etichetta di metallo di stampa di trasferimentu di calore hè un pannellu speciale di fogliu di metallo fattu da u prucessu di trattamentu di a superficie, stamperà u ritrattu in culore chì avete prughjettatu à u metudu di stampa à getto d'inchiostru per trasferisce a carta, attraversu u riscaldamentu inversu à a piastra metallica, in modu da fà u metallo segnu.Loghju metallicu di stampa di trasferimentu termicu hè un pannellu speciale generatu da a tecnulugia di trattamentu di a superficia di a piastra metallica, stampa di stampa in culore di cuncepimentu cù getto d'inchiostru, stampa cù carta di trasferimentu, è girendu u logu metallicu pruduttu nantu à una piastra metallica cù riscaldamentu.

Trasferimentu di calore Processu di produzzione di segnaletica metallica: trasfurmazione di carta di basa ->; Stampa di stratu protettivu ->; Stampa di Stratu di Stratu ->; Stampa di stratu luminescente ->; Stampa sovrapposta ->; Stampa di stratu adesivo ->; Seccu - & gt; L'imballaggio.

1 stratu protettivu:

cù serigrafia di maglia 300 una volta, cù inchiostru di stampa di trasferimentu di calore (cume a viscosità di l'inchiostru hè troppu grande, pò esse diluitu à a viscosità adatta), tuttu u mudellu hè stampatu in inchiostru trasparente, adupratu principalmente per prutege u stratu di u mudellu, in modo chì u U mudellu hà caratteristiche resistenti à l'usura, lavabili, di resistenza chimica, è ghjucanu à u rolu di u posizionamentu di u mudellu. Si pò usà un asciugamentu naturale o à bassa temperatura.

2. Livellu di modalità:

U stratu di mudellu pò esse stampatu cù inchiostru di culore di trasferimentu di calore, è u numeru di maglia hè di maglia 300. A viscosità pò esse adattata cù un diluente secondu a situazione attuale. L'ordine di stampe varieghja da u scuru à a luce secondu u culore. Un pusizionamentu precisu deve esse assicuratu per evità ogni deviazione quandu si ristampa a luminaria. Usà un asciugamentu naturale o à bassa temperatura. 

3. Stratu luminiscente:

U raportu di 1∶1 serà materiale luminosu è inchiostru di stampa trasparente à trasferimentu termicu preparatu in inchiostru luminosu, è adatta a viscosità cù u diluente.

Cù serigrafia di maglia 100 ~ 200, numeru di stampa secondu a luminosità, alta luminosità, numeru di stampa, numeru di stampa di menu. Stampa urdinaria duie volte pò risponde à i requisiti. Usate un asciugamentu naturale o à bassa temperatura.

4. Rivestimentu:

Perchè u mudellu hè stampatu cù materiale luminosu, un stratu riflettente biancu deve esse stampatu daretu à u mudellu per aumentà l'effettu persunalizatu. A cumpagnia usa inchiostru di trasferimentu termicu biancu per stampà tuttu u mudellu nantu à u schermu, è u schermu hè rivestitu di una stampa stratu prutettore.Usu ​​di asciugamentu naturale o à bassa temperatura pò esse.

5. Stratu adesivu:

Infine, sciuglite à caldu u stratu adesivu cù serigrafia di maglia 100-200 per assicurà chì tuttu u mudellu sia cupertu. A maiò parte sò aduprati per ligà i mudelli di nastro è i tessuti. Si pò usà un asciugamentu naturale o à bassa temperatura.

6. Imballu di segni:

I segni di stampa di trasferimentu termicu seccu saranu imballati cù una pellicola di imballu è piazzati à pianu.

Quì hè organizatu è liberatu da fornitori di etichette metalliche persunalizate. Sì ùn capite micca, benvenuti à cunsultà ci!

Ricerche relative à l'etichetta metallica persunalizata:


Tempu di posta: Apr-07-2021