Descrizione di e pruprietà di a targhetta metallica è di a portata di l'applicazione | WEIHUA

E seguenti, fabbricanti di targhette metalliche per discrive e pruprietà di a targhetta metallica è l'ambitu di applicazione.

A targhetta metallica hè u nome generale di a targhetta metallica è di i prudutti targhetta, fatta principalmente di rame, di ferru, d'aluminiu, di lega di zincu, di titaniu, di nichel è d'acciaiu inox.

Hè fissu nantu à u pruduttu, per furnisce à l'utenti l'identificazione di u pruduttu di u fabbricante, l'identificazione di marca, i parametri di u pruduttu per ricurdà l'infurmazioni.

Ci sò di solitu dui punti principali di funzione:

1. A targhetta metallica hà a funzione di marcà,identificazione è avvirtimentu.

Hè principalmente espressu visivamente. Per esempiu, testu, marcatura, ecc. Ha funzioni simboliche, direzionali, suggestive è altre. Stili testuali ponu sprime a personalità, u cuntestu, u significatu è a forma, è inseme cù e marcature esprimenu un significatu simbolicu è strutturale. .

2. A targhjetta metallica hè un tipu di media di trasmissione d'infurmazioni.

Hà a funzione d'avvisu publicitariu.

E seguenti sò e pruprietà è l'usu di alcune targhette metalliche per voi:

1. A targhetta d'aluminiu hè bella è generosa:

U logu d'aluminiu hà una bona ductilità è hè faciule da furmà è trasfurmà.Metodi diversificati, facili da culurisce, stile culuritu.I prudutti sò ampiamente aduprati in mobuli, porte è Windows, apparecchi elettrichi, apparecchi domestici, apparecchiature meccaniche, casi di computer, elettronichi cumpunenti, pannelli decorativi, ecc.

2.Decurazione di a targhetta di u ramu:

U stile retro, classicu, di alta qualità è stabile, di lussu è di gustu unicu, cù e so antiche caratteristiche eccezziunali. Usatu per mobuli di moganu di alta qualità, porte di sicurezza, mobuli antichi è altri prudutti

3. A struttura di metallo in acciaio inox hè bonu:

Bellu aspettu, culore uniforme, durabilità eccellente.Trasformazione generalmente anticorrosiva o di stampa, adatta per segni esterni, segni dipartimentali, struzzioni, MEDAGLIE, segni autorizati, scatule meccaniche è elettriche, apparecchiature meccaniche, forniture hotele, armarii di cucina, stuvigli sanitari, stuvigli sanitari è altri prudutti.

4..Etichette in lega di zincu cù elevate proprietà meccaniche:

Die cast una varietà di castings cumplessi à pareti fini, cun boni prestazioni di galvanoplastia è prestazioni normali di temperatura. Hè adatta per marchi di casi è sacchetti, parti decorative, parti di l'automobile, pezzi di bagnu, industria di porte, mobili, apparecchi elettrichi ecc.

Cinque. Insegne di nickel, cunnisciute ancu cum'è etichette metalliche: cun ottime prestazioni di trasfurmazione è eccellenti effetti decorativi. E so caratteristiche sò nobili, visibili, lucenti, à a moda, tecnulugia unica, altu cuntenutu tecnicu, faciule da aduprà. Applicabile à telefoni cellulari, attrezzature, elettrodomestici, chassis, schermi di visualizazione, audio, scatule di imballu, fibbie di cintura, Strumenti Musicali è altri prudutti.

Quì sopra hè urdinatu è liberatu da i fornitori di targhette metalliche.Se ùn capite micca, pudete cercà "cm905.com", benvenutu per cunsultà ci!

Ricerche relative à a targhetta metallica:


Tempu di posta: Apr-13-2021