Mantenimentu quotidianu di e piastre di loghi di metallo è cunniscenza di revisione | WEIHUA

Piatti di loghi metallichi avè u vantaghju di micca ruggine, serigrafia, pò esse rivestitu cù agente indurente nantu à a superficia per trasfurmazioni.In a vittura, pudemu vede à una varietà di segni di metallo, cume segni di vittura, targhe, mudelli è cusì sò segni di metallo, l'usu quotidianu di manutenzione è riparazione di segni metallici hè assai pesante vulè.

À propositu di u mantenimentu di i segni di metallu, ci vole à fà casu à impidiscelu? I pruduttori di targhette prufessiunali di scienza è tecnulugia cinese per presentà u prossimu:

1.per evità pussibuli prublemi, pudemu sceglie a prutezzione passiva è a prutezzione attiva, u più pussibule per causà danni à i segni metallichi mantene l'articuli luntanu da u screnu è asciucate u screnu u più pianu pussibule per minimizà i danni.

2. pulizia di i segni metallichi, s'ellu ùn ci hè un trattamentu speciale o aghjunghjenu un agente resistente à a durezza, u pruduttu stessu hè faciule da purtassi, scratch. Dunque, per u trattamentu generale di a polvere,pudete aduprà spolveru di piume o risciacquu à l'acqua, è poi asciugà cù un tessutu soffice.Se a superficia di a dispusizione di grassu, un detergente dolce pò esse adupratu per aghjunghje l'acqua, cù un tessutu soffice machja.

3. segni metallici u più pussibule posti in un ambiente à bassa polvere, una grande quantità di polvere influenzerà l'effettu di visualizazione, è troppu polvere sarà fatta nantu à u circuitu In casu di entrata d'acqua per diverse ragioni, per piacè tagliate subitu l'alimentazione è cuntattate u persunale di manutenzione, finu à chì u pannellu di visualizazione in u schermu sia asciuttu prima di aduprà.

4. I segni metallichi è i nostri utilizatori anu a relazione più stretta, fà un bon travagliu di pulizia è manutenzione hè ancu assai necessariu. Esposizione à l'aria aperta per un bellu pezzu ventu ambientale, sole, polvera, ecc., dopu un periudu di tempu, u schermu hè di sicuru un pezzu di polvere, chì deve esse pulitu in tempu per prevene a polvere per un bellu pezzu a superficia intrecciata affetta l'effettu di visualizazione.

Quì sopra riguarda a manutenzione quotidiana è a revisione di i segni metallichi da sparte, a manutenzione di i segni metallici deve esse un travagliu regulare, un travagliu di manutenzione da fà boni o cattivi influenzanu direttamente a vita di serviziu. Spergu d'avè un certu aiutu à tutti. Semu un fornitore di targhetta prufessiunale da a Cina - Weihua, benvenutu Tutti à cunsultà!

Ricerche relative à e placche di loghi metallichi:


Tempu di posta: Feb-03-2021