Targhe in metallo commemorative persunalizate |WEIHUA

Cerchi un hardwareproduttore di targhette metallichespicializata in disinni persunalizati?Cerchi una agulla in un pagliaru per un customtarghetta metallicafabbrica maker per persunalizà u vostru logu di marca corporativa?Sè vo circate di i vostri segni cummirciali, segni di l'attrezzatura di intrattenimentu indoor, o medicale, medicale metal nameplate per l'equipaggiu, o segni di lipstick di prufume per a pelle, etc., pudemu furnisce una varietà di loghi persunalizati.

Perchè scegliteci cum'è metallucumpagnia di u nome?

27 anni di fabricatore customizatu di segni metallichi

Fabbrica di segnaletica chì copre l'aluminiu 5052, l'aluminiu 1070, l'aluminiu 6061, l'aluminiu 6063, l'acciaio inossidabile 304, l'acciaio inossidabile 316, l'acciaio laminatu à friddu, nickel, ottone, ramu, lega di zincu è altri materiali

Bonu à persunalizà i segni esterni è i segni interni, ancu bè à persunalizà i segni metallichi di a macchina,Targhette in metallo commemorative persunalizate, testu persunalizatu in biancu o in rilievu è segni di mudellu, persunalizatitarghette di a cumpagnia, segni di spruzzo di metallu persunalizati, segni di stampa di serigrafia persunalizati, persunalizazione di segnu spazzolata di incisione, segnu di mudellu di CD, persunalizazione di segni di galvanica di lucidatura in lega di zincu, etc.

Hà a certificazione di u sistema di gestione di l'armi è l'equipaggiu, a certificazione di u sistema di gestione di a qualità ISO9001 è a certificazione di u sistema di gestione di a qualità di l'automobile IATF 16949.

Personalizà u vostru segnu cummemorativu cummemorativu preferitu o cummemorativu persunale, pò ghjucà un effettu sfarente.

Cummercialmenti, pò diventà un cartellone mobile per a vostra attività, sempre chì aghjunghje o aduprate stu segnu metallicu, ùn importa micca induve apparisce, pò diventà un cartellone mobile per a vostra attività, farà chì a ghjente sia affascinata da ellu è interessa. cusì chì a vostra signalizazione pò megliu prumove i vostri prudutti è fà chì a vostra marca si distingue.

L'applicazioni di segnaletica commemorativa includenu, ma ùn sò micca limitati à:

Diverse attività di divertimentu all'apertu all'apertu di picculi è mediani o attività di benessiri publicu è altri lochi

Diversi mudelli è marche di vitture è motociclette da corsa

Diverse fabbriche è attelli domestici è stranieri, chjuchi è mediani

Diversi supermercati, mercati è altri lochi viventi

Diversi musei culturali, etc.

Per più dettagli incisione di targhette metalliche, targhe di nome metalliche su misura, targhette di nome metalliche adesive, targhette di nome metalliche vuote, fabbricante di targhe di nome metalliche, targhette di nome di metallo per esterni, targhette di nome di metallo per esterni è targhe di nome metalliche per l'equipaggiu, per piacè rivedete quì www. cm905.com.

Video

Semu quì per serve voi!

Piastre di logu di metallu persunalizati- Avemu artighjani sperimentati è furmati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità utilizendu tutti i tipi di finiture è materiali utilizati in l'imprese d'oghje. Avemu dinò venditori sapienti è utili chì aspettanu di risponde à qualsiasi quistione chì pudete avè. per aiutà à fà a megliu scelta per u vostrutarghetta metallica!


Tempu di Postu: Apr-22-2022