Introduzione cumuna di cunniscenze relative à a targhetta metale cumuna | WEIHUA

I segni ponu esse visti in ogni locu, credu chì tutti vedenu assai targhette ogni ghjornu, ma sapete, frà parechji segni, ci hè un segnu speciale, ampiamente adupratu in prudutti elettronichi, apparecchi domestici, macchinari è prudutti civili, vale à dì targhette.

A targhjetta hè aduprata principalmente per arregistrà alcuni dati tecnichi di u fabbricante è e condizioni di travagliu nominali, in modo da aduprà correttamente a targhetta senza danneghjà l'attrezzatura. A targhetta hè fatta di materiale metallicu è non metallicu: i materiali metallichi sò in lega di zingu, rame, ferru, alluminiu, acciaio inox, ecc; Plasticu non metallicu, cartone urganicu acrilicu, PVC, PC, carta, ecc. l'usu di a scena hè assai largu.

Seguitemu u fabricatore di targhjette capisce:

Quante targhette cumune di metallu?

1. Targhetta d'aluminiu:

L'alluminiu hè un metallu leggeru, altamente malleabile è faciule da macinà, tagliare è operà meccanicamente.Inoltre, a targhetta in alluminiu hà un forte lustru metallicu, chì hè adattu per a distribuzione di alcuni posti di alta qualità cum'è u logò. Benintesa, ùn hè micca solu què, ma pò ancu esse adupratu in mobuli, decorazione, automobile, ufficiu è altri lochi chì anu bisognu di u logò.

Ci hè assai prucessi per fà a marca d'aluminiu. U Stamping face l'apparenza di a marca d'aluminiu migliurata, è a tecnulugia culminante lucida a marca d'aluminiu, affinchì a marca d'aluminiu abbia una luminosità assai bona, cum'è un specchiu.Questa ghjoca un rolu impurtante di notte, dendu a funzione di luce luminosa.

Tuttavia, à causa di e caratteristiche di a marca d'aluminiu hà ancu difetti currispondenti, cume a durezza ùn hè micca abbastanza, quandu sottumessu à una forte forza esterna, farà a deformazione di l'etichetta, è u puntu di fusione di l'aluminiu hè bassu, cusì l'aluminiu marca in alta temperatura hà da "mori" rapidamente.

https://www.cm905.com/nameplate-logo/

2. Targhetta in acciaio inox:

In cuntrastu cù a targhetta in alluminiu, a targhetta in acciaio inox hè assai rigida, a forte resistenza riflette ancu u so valore, spessu adupratu in l'esternu pò esse sottumessu à forti forze esterne in a scena, l'acciaiu inossidabile hà ancu parechji tippi, diversi tipi anu diversa forza è plasticità .E a targhetta in inox hè spessu usata in a targhetta di l'equipaggiu di i pruduttori di macchinari, perchè e macchine ponu incontrà alte temperature quandu si travaglia, dunque hè statu adupratu u puntu di fusione elevatu di l'acciaiu inox.

Chì sò i svantaghji di a targhetta in acciaio inox?

Prima di tuttu, sapemu chì l'acciaio inox appartene ancu à u ferru, a so densità hè assai grande, perciò hè statu longu u so pesu, per l'installazione di trasportu causerà grandi inconvenienti.

https://www.cm905.com/stainless-steel-logo-platesnameplate-for-generator-china-mark-products/

3. A targhetta di u ramu pare l'oru:

A targhetta di rame stessa hà un culore d'oru o di bronzu, eccu perchè parechji pruduttori ne anu bisognu.Per esempiu, MEDAGLIE, MEDAGLIE d'oru è arti è artigianali à prova d'oru cunnessi, in u prucessu di pruduzzione di targhette, assai tecniche seranu aduprate per trasfurmà a targhetta di u ramu, cum'è u culore luminosu è cusì.

https://www.cm905.com/copper-name-platealum-cutforgenameplate-of-earphone-china-mark-products/

Quì sopra si tratta: introduzione cumuna relative à a targhetta metallica, credu chì avete una certa comprensione di a targhetta metallica, se avete bisognu di persunalizà a targhetta, Weizhi Technology hè sicuramente una bona scelta di persunalizazione fabbricanti di segni metallichi ~


Tempu di posta: Nov-06-2020