Cosa pò uttene per voi a signaletica metallica persunalizata | WEIHUA

U targhetta metallica persunalizatapò esse bè decoratu è migliurà a qualità di i vostri prudutti. Pò ancu servire da bon indicatore è guida. Pò megliu lascià i vostri clienti identificà a vostra marca unica è lasciare à i clienti cunnosce chiaramente a vostra impresa. Prudutti è cultura, per prumove è cumunicà a vostra marca è prudutti.

personalized metal name plates

Cume sceglite u prezzu è bellu targhette persunalizate?

Sì avete bisognu di belli segni accessibili è belli, allora i segni stampati in alluminiu è i segni in nichel elettroformatu sò tramindui scelte assai bone. Perchè u costu di l'aluminiu hè inferiore à quellu di i materiali cum'è l'acciaio inox è a lega di zincu, è u prucessu di stampa hè più cumunu è faciule da operà, u costu ùn hè micca troppu altu. Infine, i segni, i caratteri è i loghi stampati cù l'aluminiu sò assai chjari, È u pesu di u segnu hè ancu leggeru; u segnu di nickel elettroformatu hè un segnu ecunomicu è di risparmiu di costi, stu tipu di segnu pò uttene un effettu di segnu high-end à u costu più bassu, generalmente argentu luminosu, cromu luminosu, è a superficia hè assai liscia. Presenta un effettu specchiu. A maiò parte di i climatizatori, lavatrici, urdinatori, ecc. Usanu segni di elettroformatura, chì sò sottili è ponu accettà ordini da 500 à 1.000 prudutti senza apre a muffa.

Se avete bisognu di un segnu chì sia durevule è culuritu, allora un placche di nome metalliche all apertoU segnu d'aluminiu anodizatu serà una grande scelta. Dopu chì u stampu di u segnu hè apertu, almenu 40.000 à 50.000 prudutti ponu esse produtti. Tali segni sò generalmente resistenti à a corrosione, resistenti à l'ossidazione, resistenti à l'abrasione è resistenti à alta temperatura. Dunque, ancu in l'ambiente u più duru, tali segni ponu mantene un bonu effettu di a superficia è mantenenu chjaru caratteri è culori. I segni fatti di segni anodizzati in alluminiu sò assai ricchi di culori opzionali, micca solu neru, argentu, aranciu, rossu, turchinu, grisgiu, verde, ecc., Ma tuttu u segnu pare assai altu è magnificu.

stainless nameplate

Cosa devu fà se aghju bisognu di persunalizà altre targhette?

Sì avete bisognu d'altru placche di logu di metallu persunalizate, per piacè cuntattateci direttamente è dicci i dettagli sottu. U nostru persunale di ricerca è sviluppu di l'ingegneria è l'ingegneria sceglierà u segnu più adattu basatu annantu à e vostre informazioni.

Tipu di schedariu d'opera:

Per piacè furnite almenu 1-2 fugliali di AI, STP, DWG, JPG, PDF, PNG, etc.

Materiali di signaletica richiesti:

Aluminium, aluminium brushed, aluminium mirror, inox 304 o inox 306, steel laminatu à fretu, steel inox BA, inox mirror, nickel, iron, etc.

Spessore materiale richiestu di u segnu:

0,003 "0,005", 0,008 ", 0,012", 0,02 ", 0,032" è altri spessori, o altri spessori chì avete bisognu

Processu richiestu è effettu di superficie:

Stampatura, fucinatura, pressofusione, scultura à laser, incisione, spazzolatura, serigrafia, anodizazione, pittura, ecc.

Se avete dumanda avà, per piacè cuntattateci direttamente per email: whsd08@chinamark.com.cn o chjamate: + 86 + 19926691505

Ricerche relative à u logu d'aluminiu:


Tempu di posta: Jun-08-2021