quantu à a serigrafia nantu à a targa metallica |WEIHUA

Prima di tuttu, chjarificu brevemente u significatu di a serigrafia ?

Serigrafia, cunnisciuta ancu com'è serigrafia, si riferisce à un prucessu in u quale una piastra di serigrafia cù gràfiche è testu hè fatta usendu una schermu cum'è una basa di piastra è attraversu un metudu di fabricazione di piastra fotosensibile.

1. Chì materiali ponu esse aduprati per fà l'etichette di a placca in serigrafia ?

A. Aluminiu, acciaio inox è altre superfici metalliche;

B. Soft è duru PC, PET, PVC parti plastica superficia;

2. Chì ghjè u spessore generale di a schermu di seta persunalizatu di u nome di metallu?

In generale 0.3mm-2.0mm

3. Chì sò e cose principali chì ponu esse stampati nantu à i segni di serigrafia ?

Pò stampà ogni tipu di mudelli simplici o cumplessi, serigrafia ogni tipu di testu, LOGO, situ web è cusì.

4. Chì effetti di prucessu pò fà i segni di seta?

In generale, i targhette di stampa in rilievu, i segni di stampa spazzolati, i segni di stampa di anodu ponu esse fatti.

5. Chì sò i vantaghji di i segni di serigrafia ?

(1) Ùn limitatu da a dimensione è a forma di u sustrato

(2) A fabbricazione di piastra hè cunvene, u prezzu hè prezzu, è a tecnulugia hè faciule da maestru

(3) Forte aderenza

(4) Culori ricchi

6. Induve sò i segni di stampa di serigrafia utilizati principalmente?

I segni di stampa di serigrafia sò principalmente usati cum'è segni di strumenti musicali elettronici di divertimentu, segni di mobili, segni di machini industriali, segni di trafficu, etc.

Allora chì prucessu sò fatti di i segni di stampa di serigrafia?

In ordine per ghjunghje sin'à segni-serigrafia chì ùn sò faciuli à falà è fade, tandu duvemu fà qualchi trattamentu simplice nantu à a superficia di metallu prima di stampà nantu à u metallu.

U primu hè u trattamentu di sgrassatura, chì sguassate a tinta nantu à a superficia metallica, chì pò aumentà l'aderenza di a tinta, aumenta a fermezza, rinfurzà a resistenza à l'attrito è a fatigue, è rende l'inchiostru stampatu micca faciule di fade.

U prossimu passu hè di caccià a film d'oxidu.Siccomu u metallu hè faciule per furmà qualchì film d'ossidu dopu avè cuntattatu l'aria, è a film d'ossidu hè faciule per reagisce cù l'acidu è l'alkali, chì risulta in una scarsa aderenza di tinta, cusì prima di stampà, aduprate l'acidu sulfuricu o l'acidu clorhidric per preparà una suluzione diluita in avanzu.Quandu hè rivestitu nantu à a superficia di a capa d'ossidu di metallu, hè faciule fà caduta a capa d'ossidu è rinfurzà l'aderenza di a stampa di tinta.

Dopu avè fattu questu, pudete selezziunà un materiale metallicu pulitu è ​​​​eseguite i seguenti passi in sequenza:

Materiali di preparazione - scrittura di manuscritti - uscita di film - stampa - furmazione automatica di produttu - furmazione manuale cumpleta di produttu - ispezione cumpleta - imballaggio è trasportu

Infine, un segnu di seta hè cumpletu.

Sè vo circate un segnu d'aluminiu affidabile o un segnu d'acciaio inossidabile, un segnu di rame, un fabricatore di segni di nichel, benvenutu à cuntattateci.A nostra prufessionalità vi permette di ottene un segnu d'alta qualità è assequible cù un cortu tempu di consegna.

Sè vo avete digià esistentifabricatore di targhette, sì ancu assai benvenuti à cuntattateci.Pudete aduprà cum'è a vostra copia di salvezzai produttori di targhette metalliche, cum'è acumpagnia di u nomeper u prezzu è a comparazione di mostra, è lentamente custruisce a fiducia è crede chì pudemu dà a pace di mente

Ricerche relative à u logo d'aluminiu:

Video


Tempu di Postu: Mar-11-2022